احضار سفیر فرانسه به وزارت امور خارجه

به گزارش کد الکترونیک، تهران (پانا) - سفیر فرانسه در تهران در اعتراض به بیانیه روز گذشته وزارت امور خارجه فرانسه به وزارت امور خارجه احضار شد.

احضار سفیر فرانسه به وزارت امور خارجه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش اطلاع رسانی رویدادها و برنامه‌های وزارت امور خارجه، امروز فیلیپ تیه بو در پی صدور بیانیه روز گذشته وزارت امور خارجه فرانسه در خصوص روح الله زم از سوی دستیار وزیر و مدیر کل اروپای وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران به بیانیه یاد شده به وی ابلاغ شد.

سفیر فرانسه گفت مراتب را به مقامات کشورش منعکس خواهد نمود.

در پی بیانیه های مداخله جویانه روز گذشته سخنگوی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و وزارت خارجه آلمان در خصوص روح الله زم، امروز همچنین هانس اودو موتسل سفیر جمهوری فدرال آلمان در تهران که کشورش ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را عهده دار است، از سوی دستیار وزیر و مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه احضار شد.

مدیرکل اروپای وزارت خارجه، مندرجات بیانیه های اخیر اتحادیه اروپا و آلمان را قویاً محکوم نموده و آنرا بعنوان دخالت در امور داخلی ایران، غیرقابل قبول دانست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1461

به "احضار سفیر فرانسه به وزارت امور خارجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احضار سفیر فرانسه به وزارت امور خارجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید