شروع موج جدید بارندگی در خوزستان از پنجشنبه

به گزارش کد الکترونیک، محمد سبزه زاری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آسمان خوزستان امروز صاف تا کمی ابری است که به تدریج با افزایش ابر، وزش باد در بعضی ساعات و همچنین احتمال بارش رگباری و پراکنده و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات شرقی و شمالی همراه است.

شروع موج جدید بارندگی در خوزستان از پنجشنبه

وی اضافه نمود: پدیده جوی اکثر نقاط خوزستان طی فردا چهارشنبه، مه یا مه رقیق صبحگاهی و همچنین با آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می گردد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان توضیح داد: براساس خروجی مدل های هواشناسی، یا توجه به بالا بودن شاخص های ناپایداری در سطوح فوقانی جو و جنوبی بودن جریانات جوی، از روز پنجشنبه هفته جاری تا اواخر روز شنبه هفته آتی ابتدا افزایش ابر و سپس تندبادهای لحظه ای، بارش های رگباری و پراکنده توام با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در بیشتر نقاط استان و به ویژه مناطق جنوبی و مرکزی خوزستان پیش بینی می گردد.

سبزه زاری ادامه داد: طی روزهای یادشده به دلیل حجم زیاد بارش ها، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و مسیل های فصلی در برخی مناطق استان و به ویژه مناطق جنوبی و مرکزی دور از انتظار نیست. همچنین وقوع پدیده گرد و غبار با شدت و ضعف نیز در روزهای مذکور احتمال دارد.

وی مطرح نمود: در شبانه روز گذشته شوشتر با 34 درجه سانتیگراد و ایذه با 12 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان خوزستان گزارش شده اند. همچنین در این مدت نوسان دمایی اهواز نیز بین 21 درجه تا 31 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 130

به "شروع موج جدید بارندگی در خوزستان از پنجشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع موج جدید بارندگی در خوزستان از پنجشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید