شروع توزیع ماکارونی با قیمت های نو

به گزارش کد الکترونیک، قاسمعلی حسنی در خصوص شرایط بازار ماکارونی، اظهار کرد: طی چند روز گذشته به دلیل تغییر قیمت، کارخانجات ماکارونی را دپو نموده بودند تا با قیمت های تازه عرضه نمایند، از سوی دیگر نیز فشار تقاضا برای خرید ماکارونی افزایش یافته بود؛ به همین دلیل نیز بازار با کمبود ماکارونی روبرو شد.

شروع توزیع ماکارونی با قیمت های نو

به گزارش مهر، دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران اضافه کرد: بر همین اساس با توجه به اعمال قیمت های نو، از روز گذشته عرضه ماکارونی به بازار به روال عادی بازگشت و توزیع ماکارونی با قیمت های نو آغاز شده شده است و بازار طی هفته جاری اشباع می گردد.

کمبود کالا نداریم، مشکل گرانی داریم

وی در خصوص شرایط عرضه روغن، گفت: در بخش روغن نیز کمبودی در بازار نداریم و در فروشگاه های زنجیره ای روغن به میزان کافی وجود دارد؛ منتهی بنکدار برای خرید روغن از کارخانجات مجبور به خرید اقلام دیگری همانند رب گوجه فرنگی، تن ماهی و … است که همین مساله موجب شده بنکدار تمایلی به خرید روغن نداشته باشد.

حسنی در خصوص بازار برنج و شکر نیز اظهار کرد: دولت در قالب طرح رمضان برنج تایلندی و 880 تن شکر عرضه کرد؛ با توجه به اتمام ماه رمضان هنوز محموله نوی به ما نرسیده است و منتظر تصمیمات وزارت جهاد کشاورزی هستیم.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: در حال حاضر قیمت بنکداری برنج ایرانی از 48 هزار تا 88 هزار تومان، برنج پاکستانی 19 هزار تومان، برنج هندی 29 تا 31 هزار تومان و برنج تایلندی 12 هزار و 500 تومان است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2221

به "شروع توزیع ماکارونی با قیمت های نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع ماکارونی با قیمت های نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید