پینگ پنگ

معرفی هتل مدرن باکو ، 4 ستاره

هتل مدرن باکو | Modern Hotelاین هتل 4 ستاره در مرکز شهر باکو قرار گرفته و از جاذبه هایی مانند کاخ حیدر علی اف، استادیو توفیق بهرامم و مترو پارک فاصله چندانی ندارد. هتل مدرن باکو به سبک کلاسیک طراحی شده و امکانات گوناگونی دارد، از جمله اینترنت رایگان، رستورانی...

7 اسفند 1400

اولین پیروزی تیم نوشاد عالمیان در لیگ فرانسه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، رقابت های تنیس روی میز لیگ باشگاهی فرانسه بعد از چند هفته وقفه از روز گذشته پیگیری شد.

7 آذر 1399

هدفم حضور دوباره در المپیک است، ازدواج را به خاطر ورزش حرفه ای عقب می اندازم

ملی پوش تنیس روی میز گفت: قصد دارم تا ورزشکار حرفه ای شوم و بار دیگر به المپیک صعود کنم، برای همین ازدواج را به تأخیر می اندازم.

27 اردیبهشت 1399

هتل گاردن کلیف ، پاتایا

اقامتگاهی مجلل در امتداد ساحل هلال ماه است که به مرکز شهر و مراکز توریستی و تفریحی پاتایا دسترسی داشته و دارای ساحل اختصاصی می باشد هتل گاردن کلیف پاتایا . فاصله این هتل 5 ستاره تا فرودگاه بین المللی سوانابومی بانکوک 150 کیلومتر بوده و در 900 متری میدان دلفین...

5 بهمن 1398

از انتخابات عجیب تنیس روی میز تا قهرمانی فوتسالی ها در چین

خبرنگاران: اتفاقات پیرامون ورزش قم در هفته ای که گذشت تحت تاثیر انتخابات عجیب هیئت تنیس روی میز قم تا قهرمانی فوتسالی های قم در مسابقات بین المللی چین نهاده شد.

16 آبان 1398

بزرگترین کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا

کاروان ورزشی ایران با بیشترین تعداد ورزشکار و رشته ورزشی در 40 سال اخیر در بازیهای آسیایی شرکت نموده است.

2 مهر 1398

گفت وگو با یک بانوی ورزشکار پیروز همدانی

با توجه به نزدیک شدن به هفته زن و گرامیداشت روز مادر، خبرنگاران در نظر دارد با معرفی زنان پیروز استان در حوزه های مختلف با این بانوان پیروز گفتگویی داشته باشد و از پیروزیت ها و مسائل پیش روی آنان بگوید.

25 خرداد 1398

عملکرد ایران از اینچئون تا جاکارتا، ورزشکار و مدال بیشتر، طلای کمتر

کاروان ایران در حالی که 102 ورزشکار بیشتر از بازی های آسیایی اینچئون، به اندونزی اعزام نموده بود اما یک طلا کمتر گرفت ضمن اینکه حساب و کتاب تعدادی از رشته ها برای کسب مدال هم درست از آب درنیامد.

27 آبان 1397