گفت وگو با یک بانوی ورزشکار پیروز همدانی

به گزارش کد الکترونیک، با توجه به نزدیک شدن به هفته زن و گرامیداشت روز مادر، خبرنگاران در نظر دارد با معرفی زنان پیروز استان در حوزه های مختلف با این بانوان پیروز گفتگویی داشته باشد و از پیروزیت ها و مسائل پیش روی آنان بگوید.

گفت وگو با یک بانوی ورزشکار پیروز همدانی

به گزارش کد الکترونیک، در زیر گفت وگوی خبرنگار این رسانه را با یکی از اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران می خوانید:

عضو تیم ملی بانوان تنیس روی میز با اشاره به مظلومیت دختران در تمامی رشته های ورزشی گفت: در صورت توجه مسئولین به ورزش بانوان بدون شک آن ها می توانند شاهد پیروزیت ها و دستاوردهای بیشتری در عرصه ورزشی زنان باشند.

الهام محمدی تقدیر در گفت و گو با کد الکترونیک، هدف گذاری و کوشش برای رسیدن به آن را راهی برای مقابله با مسائل و بی مهری های مسئولین به ورزش بانوان دانست و اضافه کرد: طی استعدادیابی در سالن ها توسط مربیان مختلف، بنا به علاقه خود در رشته تنیس روی میز وارد عرصه حرفه ای ورزشی شدم و پس از مدتی به تیم ملی بانوان پیوستم.

این بانوی پیروز و نام آور استان با اشاره به کسب 7 مدال جهانی و 18 مدال کشوری در رشته تنیس روی میز مطرح نمود: 2 طلا، 3 نقره و 5 برنز مدال های جهانی کسب شده در مسابقات مختلف بوده اند؛ مسابقات جهانی انگلیس از مهم ترین مسابقاتی است که پیش روی اعضای تیم ملی این رشته است؛ همچنین مسابقات آرژانتین و اسپانیا نیز ازجمله مهم ترین مسابقات جهانی بوده اند که پیروز به کسب مدال و افتخارآفرینی برای کشور شده ام.

عضو تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به هزینه بالای خرید وسایل این رشته، اظهار کرد: هرکدام از راکت های تنیس به دلیل جنس رویه یا چوب استفاده شده قیمت های مختلفی دارد؛ قیمت رویه راکت مناسب برای استفاده در مسابقات و تمرین اعضای تیم ملی از 500 تا 600 هزار تومان متغیر است، این به شکلی است که هر 3 ماه یکبار رویه راکت باید تعویض و مجدد خریداری گردد؛ متأسفانه ورزشکاران خود مجبور به خرید این وسایل گران هستند.

محمدی تقدیر از عدم حمایت اقتصادی ورزشکاران استان از سوی مسئولین اطلاع داد و گفت: علاوه بر وسایل گران قیمت ورزشی، ورزشکاران این رشته نیازمند زمان طولانی در سالن ها برای تمرین هستند؛ این در حالی است که مسئولین مربوطه توجهی به این موضوعات نداشته و حمایتی از ورزشکاران نمی نمایند.

این بانوی نام آور استان با اشاره به عدم بهره مندی ورزشکاران از حقوق ماهیانه و یا بیمه مناسب، گفت: به گفته مسئولین ورزشکاران بیمه ورزشی هستند، این در حالی است که این بیمه هیچ استفاده و مزایایی برای ورزشکاران ندارد و به نوعی ورزشکاران بدون بیمه مشغول فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 223

به "گفت وگو با یک بانوی ورزشکار پیروز همدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگو با یک بانوی ورزشکار پیروز همدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید