7 مستند پرتره کمیاب از مشاهیر تاریخ سینما اکران می گردد

به گزارش کد الکترونیک ، در ادامه نمایش های ویژه فیلم های هنری و تجربی رویداد فیلم های مستند پرتره سینمایی با عنوان هفت، سینماپرتره از روز شنبه 20 خرداد تا آدینه 26 خرداد در پردیس سینمایی چارسو برگزار می گردد.

7 مستند پرتره کمیاب از مشاهیر تاریخ سینما اکران می گردد

بر این اساس، هر روز از ساعت 20 یک فیلم مستند از یک سینماگر شناخته شده به نمایش در می آید و پس از نمایش فیلم نشست نقد و آنالیز اثر با اجرای امیر قادری و حضور فیلم سازان و منتقدان نام آشنای سینما برگزار می گردد.

در این رویداد، فیلم های مستندِ کمیابِ فیلنی هرگز سرانجام نمی یابد به کارگردانی یوجینو کاپوچو، مستند جانگو و جانگو - سرجو کوربوچی به کارگردانی لوکا رنا، مستند یک سال در زندگی اینگمار برگمان به کارگردانی جین مگ نیوسان، مستند روح پیتر سلرز به کارگردانی پیتر مداک، مستند لینچ- اوز به کارگردانی الکساندر او فیلیپ، مستند فورمن در برابر فورمن به کارگردانی هلنا ترشتیکوا و یاکوب هینا، و مستند چشمان اورسن ولز به کارگردانی مارک کوزینز با زیرنویس فارسی، به نمایش درخواهند آمد.

این برنامه به وسیله گروه سینمایی هنر و تجربه و با همکاری مرکز توسعه سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، جشنواره سینماحقیقت، وبسایتِ کافه سینما و پردیس سینمایی چارسو برگزار می گردد.

علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می توانند از تاریخ 20 الی 26 خرداد هر روز ساعت 20 به سالن شماره دو پردیس سینمایی چارسو مراجعه نمایند.

حضور در این رویداد برای همگان آزاد و رایگان است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 خرداد 1402 بروزرسانی: 17 خرداد 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2398

به "7 مستند پرتره کمیاب از مشاهیر تاریخ سینما اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مستند پرتره کمیاب از مشاهیر تاریخ سینما اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید