50 رستورانی که بهترین همبرگر را در آمریکا سرو می نمایند (قسمت چهارم)

به گزارش کد الکترونیک، Foursquare توانسته با تحلیل و آنالیز همبرگر فروشی­ هایی را که بیش­تر از بقیه مورد علاقه­ کاربران است، شناسایی کند و در نهایت از بین رستوران­ ها و همبرگر فروشی­ های زنجیره­ ای آمریکا، مکان هایی را که بیش­تر از بقیه امتیاز گرفته­ اند، رده ­بندی نموده است. با قسمت چهارم بهترین همبرگرفروشی های آمریکا همراه خبرنگاران باشید.

50 رستورانی که بهترین همبرگر را در آمریکا سرو می نمایند (قسمت چهارم)

19- Tasty Burger، شهر بوستون، ایالت ماساچوست (شماره­ 1301، خیابان بویلستون)

صفت Tasty درست با طعم همبرگر منوی رستوران Tasty Burger همخوانی دارد. همبرگرهای خوش­مزه­ آن همواره دلپذیر است، چه برای دیدن یک بازی به Fenway یا پیک­ نیک در پارک بروید یا به دنبال خوردن غذایی سبک در آخر شب باشید.

Tasty Burger

18- Kumas Corner، شهر شیکاگو، ایالت ایلینویز (شماره­ 2900، خیابان بلمونت غربی)

پخش آهنگ متال، سرو همبرگر بزرگ و بوربن و نوشیدنی، از ویژگی های بی بدیل رستوران Kumas Corner است. این رستوران همواره شلوغ به علت موسیقی راک و همبرگرهای نوآورانه اش در بین رستوران های شیکاگو متمایز است.

Kumas Corner

17- (Burger & Beer Joint (B&B، سواحل میامی، ایالت فلوریدا (شماره­ 1766، خیابان بِی)

موزیکی عالی و همبرگرهایی با طعمی عالی و بی نظیر در رستوران Burger & Beer Joint موجود است، رستورانی که هر یک از همبرگرهای معروف آن به نام آهنگی معروف در ژانر راک نام­گذاری شده ­اند. غذاهای محبوب مشتریان شامل همبرگر Hotel California که با گواکاملو و نیمرو تزئین شده و Stairway to Heaven با خمیر چربی جگر غاز و دنبلان و مایونز با سیر و قارچ دنبلان، سرو می گردد.

(Burger & Beer Joint (B&B

16- The Vortex Bar & Grill، شهر آتلانتا، ایالت جورجیا (شماره ­ی 878، خیابان پیچ تری)

وقتی یک قسمت از منو به همبرگرها اختصاص داده شده باشد باید منتظر همبرگری عالی باشید. همبرگر معروف Coronary Bypass با 230 گرم گوشت، نیمرو، سه ورقه­ پنیر و چهار برش بیکن مخصوص تهیه می­ گردد.

The Vortex Bar & Grill

15- DMK Burger Bar، شهر شیکاگو، ایالت ایلینویز (شماره­ 2954، خیابان شفیلد شمالی)

چه انتخاب شما شماره­ 1 (بیکن دودی با چدار) باشد یا شماره­ 14 (سالمون تازه با سس قرمز کاری تایلندی) یا گزینه ای بین این­ ها، انتخاب شما همواره در DMK Burger Bar انتخابی درست خواهد بود. حتما جایی برای قارچ­ های سرخ شده­ پارمیژان آن نیز نگه دارید.

DMK Burger Bar

14- The Pharmacy، شهر نش­ ویل، ایالت تنسی (شماره­ 731، خیابان مک­فرین)

با وجود تنوع سوسیس­ های آلمانی، انتخاب­ های متعدد از نوشیدنی­ ها، بستنی ­های گوناگون و فضای بیرونی مناسب، The Pharmacy همه چیز را برای لذت بردن فراهم می نماید.

The Pharmacy

13- In-N-Out Burger، ایالت کالیفرنیا

نمی توان به کالیفرنیا سفر کرد اما سری به In-N-Out Burger و همبرگرهای معروف Double-Double آن نزد. سفارش معمول آن شامل دو ساندویچ با دو لایه پنیر با خیارشور اضافی، پیازهای حلق­وی پهن و خردل خواهد بود. کمی بهم ریخته به نظر می­ رسد ولی ارزش امتحان کردن دارد.

In-N-Out Burger

12- Shake Shack، شهر نیویورک، ایالت نیویورک (شماره­ 691، خیابان هشتم)

رستوران همواره محبوب نیویورکی­ ها، Shake Shack با سس­ های مخصوص ShackSauce و سیب­ زمینی­ های سرخ­ شده­ زیگ­زاگی شکل آن معروف است. افرادی که گوشت نمی­ خورند نیز از همبرگر Shroom آن که از دیپ قارچ پرتابلا و پنیر تهیه شده، لذت خواهند برد.

Shake Shack

11- Hodads، شهر سن­دیگو، ایالت کالیفرنیا (شماره­ 5010، خیابان نیوپرت)

با منویی که شامل چیزبرگرهای بیکن کلاسیک تا همبرگر از جنس گوشت گاو ادویه دار معروف به The Guido است، رستوران Hodads معروف سن­ دیگو بهترین ساندویچ­ های این شهر را سرو می­ کند. با پرداخت 99 دلار می­ توانید از غذاهای منو باز این رستوران لذت ببرید.

Hodads

10- Rubys Cafe، شهر نیویورک، ایالت نیویورک (شماره ­ی 219، خیابان مولبری)

مقدار زیادی چاشنی به هریک از غذاهای کافه­ استرالیایی Rubys Cafe افزوده می­ گردد، پس حتما همبرگر Bronte آن را امتحان کنید. این همبرگر که با گوجه فرنگی، کاهو، فلفل شیرین، پنیر و مایونز تهیه می­ گردد غذایی کلاسیک است که شما را مشتری خود خواهد نمود.

Rubys Cafe

منبع: Business Insiderمنبع: کجارو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 841

به "50 رستورانی که بهترین همبرگر را در آمریکا سرو می نمایند (قسمت چهارم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 رستورانی که بهترین همبرگر را در آمریکا سرو می نمایند (قسمت چهارم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید