یونان باید روی پای خودش بایستد، لزوم جدی دریافت استدلال های حزب ضد اروپایی آلمان

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران: رئیس جمهوری پیشین آلمان با تاکید بر اینکه یونان باید بالاخره روی پای خودش بایستد توضیح داد که حزب ضد اروپایی گزینه ای دیگر برای آلمان حرفهایی را می زند که باید جدی گرفت.

یونان باید روی پای خودش بایستد، لزوم جدی دریافت استدلال های حزب ضد اروپایی آلمان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل کد الکترونیک، رومان هرسوگ، رئیس جمهوری پیشین آلمان در تبادل نظر با هندلز بلات آلمان مخالفت خود را با یاریهای گسترده به یونان ابراز نموده و گفت: کشورهایی مانند یونان به یاری احتیاج دارند، اما بالاخره باید روی پای خودشان بایستند.

وی اضافه کرد: آلمان از دیگران کوشش هایی را درخواست می نماید که برای آن ها بسیار سخت است. این یک خطا بود که ما در زمینه صرفه جویی و بودجه یا اصلاحات در بازار کار شصت سال کوتاهی کردیم. اینکه حالا تنها برای حفظ صلح و آرامش این خطاها را تقلید کنیم قطعا مناسب نیست.

وی همچنین خاطر نشان کرد که برای بسیاری از سیاسیون از ابتدا این مسئله واضح بود که یونان عملکرد و شایستگی مالی دیگر کشورها را ندارد، اما در صندلی دیگر کشورهای اروپایی(در منطقه یورو) قرار گرفته است. ما از ضعف مالی یونان مطلع بودیم.

وی در این راستا درخواست کرد که استدلال های حزب ضد اروپایی گزینه ای دیگر برای آلمان (AfD) جدی گرفته گردد. این حزب خیلی چیزهایی را می گوید که شهروندان ما فکر می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 397

به "یونان باید روی پای خودش بایستد، لزوم جدی دریافت استدلال های حزب ضد اروپایی آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان باید روی پای خودش بایستد، لزوم جدی دریافت استدلال های حزب ضد اروپایی آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید