گوشی های سری آنر V40 اوایل سال 2021 راهی بازار می شوند

به گزارش کد الکترونیک، آنر قرار بود گوشی های سری V40 خود را در ماه دسامبر معرفی کند اما این طور که به نظر می رسد، این محصولات با یک تأخیر یک ماهه همراه خواهند بود و در ماه ژانویه 2021 رونمایی و عرضه می شوند.

گوشی های سری آنر V40 اوایل سال 2021 راهی بازار می شوند

همان طور که می دانید، آنر دیگر زیر مجموعه هواوی نیست. همین مسأله شاید موجب گردد این شرکت دیگر نتواند به اندازه قبل بین کاربران محبوبیت داشته باشد چرا که بسیاری به خاطر هواوی به این برند و محصولاتش اعتماد داشتند. با این حال آنر کیفیت خود را طی این سال ها ثابت نموده و اکنون که راه آن از هواوی جدا شده، بعید به نظر می رسد شاهد افت عملکرد آن باشیم.

آنر همچنان به عنوان یک شرکت سازنده گوشی و گجت هوشمند فعالیت نموده و جدیدترین محصول خود را (گوشی های سری V40) قرار است حدود 1 ماه دیگر رونمایی کند. حتی گفته می گردد برخلاف سال های قبل که معمولا آنر گوشی های سری V را در دو مدل راهی بازار می کرد، سال آینده، یک مدل سوم مخصوص عظیم نمایی هم دو مدل دیگر را همراهی خواهد نمود.

آنر V10 و V20 در ماه دسامبر سال های گذشته راهی بازار شدند و برای تمام کاربران خارج از کشور چین هم در دسترس قرار گرفتند. اما با ورود سری V30، برنامه های شرکت تغییر کرد و این گوشی ها را فقط در کشور چین شاهد بودیم. با این حال در رابطه با سری V40 و اینکه آیا وارد بازار جهانی می شوند یا خیر اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما پوستر تبلیغاتی که از این شرکت منتشر شده، شعار آنر جدید، جهت جدید (New Honor, New Roads) را به نمایش می گذارد. بدین ترتیب باید تا یک ماه دیگر منتظر بمانیم و ببینیم جهت جدیدی که شرکت در نظر گرفته دقیقا به چه نتیجه ای ختم می گردد.

با این حال در رابطه با آنر هنوز چند سؤال بدون پاسخ باقی می ماند که در ابتدا به یکی از آن ها اشاره کردیم. آیا این شرکت می تواند بدون نام هواوی، در بازار پررقابت گوشی های هوشمند با شرکت های قدرتمندی نظیر شیائومی، سامسونگ، وان پلاس و… رقابت کند؟ و اینکه آیا جدا شدن از هواوی، روی برنامه عرضه گوشی های آنر به خارج از چین و یا حتی دریافت به روزرسانی های اندروید و پشتیبانی از سرویس ها و خدمات گوگل تأثیری می گذارد؟ این ها پرسشی است که به زودی به پاسخشان خواهیم رسید.

  • آنر 10 ایکس لایت با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رونمایی شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1500

به "گوشی های سری آنر V40 اوایل سال 2021 راهی بازار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های سری آنر V40 اوایل سال 2021 راهی بازار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید