کمیته ملی پارالمپیک مشکل اقتصادی ندارد، کسب مدال نگران کننده نیست

به گزارش کد الکترونیک به نقل از روابط عمومی شبکه ورزش، در برنامه کادر فنی این شبکه، امروز (شنبه) در مورد پیشرفت های ورزش المپیک و پارالمپیک صحبت های مختلفی به میان آمد و مهمانان مربوطه در مورد ورزش جانبازان و معلولین صحبت های لازم را انجام دادند.

کمیته ملی پارالمپیک مشکل اقتصادی ندارد، کسب مدال نگران کننده نیست

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک یکی از مهمانان این برنامه بود و پس از مدت ها به شبکه ورزش رفت و جوابگوی سوالات شد.

خسروی وفا در مورد پیشرفت پارالمپیک در ایران اظهار کرد: بعد از انقلاب، تمام سالن های بوکس را به فدراسیون معلولین دادند. به مرور زمان مجلس توجه ویژه ای به این ورزش نشان داد و مجموعه اختصاصی برای معلولین در نظر گرفتند. بعد از آن استقلال پارالمپیک باعث شد در سال 96 شورای انقلاب فرهنگی دستور داد تمام حمایت های لازم برای ورزشکاران معلول انجام گردد. مرجع های جهانی در حال حاضر به قوت ورزش جانباز و معلول کشور اذعان نموده اند.

او در مورد پیشرفت های ورزش جانبازان و معلولین در زمینه مدیریت اظها رکرد: استفاده از کادر جوان و داشتن برنامه یکی از نقاط قوت ما بوده است. ما اگر در قالب برنامه پیش برویم، دچار مشکل نخواهیم شد. شرایط اقتصادی الان خیلی خوب است. ما در حال حاضر بهترین شرایط را داریم. نمی خواهم شعار بدهم. کارکنان فدراسیون عموماً بچه ها جوانی هستند که از تحصیلات عالیه برخوردار هستند. یک تیم منسجم در کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان آمده است. ما در میدان های جهانی و مسائل ساختاری هم توانستیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و پیروز عمل کنیم.

خسروی وفا اضافه نمود: تجربه نشان داده است، به مرور زمان اگر مدیریت جوان را جایگزین مدیران سابق نکنی، به مشکل خواهی خورد. البته این مساله باید با مدیریت انجام گردد. زمانی که ما از پارالمپیک ریو برگشتیم، یک مسابقاتی را در مشهد برگزار کردیم تا پوست اندازی کنیم. ما اگر دیر بجنبیم، کار به مشکل می خورد.

او گفت: پول به تنهای راه گشا نیست. حتماً باید برنامه وجود داشته باشد. پول مشخص نماینده نیست. در این زمینه ما حمایت های لازم به وسیله کمیته پارالمپیک داشته ایم و در کل مشکل اقتصادی نداریم. ما دو نماینده در هیات رئیسه مجلس داریم که یاری های لازم در آنجا انجام می گردد. ما هیچ مسئله ای در زمینه برنامه ها نداریم. ما در قالب برنامه جلو می رویم و بر مبنای آن کارهای اقتصادی را انجام می دهیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد بازی های پارالمپیک 2021 توکیو تاکید نمود: ما ستاد بازی های پارالمپیک را در دهکده خواهیم گذاشت. هدف ما ارتقا و پیشرفت است. وقتی کرونا آمد، شوکی به همه وارد کرد اما الان همه با آن کنار آمدند. امیدوارم به آن نتیجه مطلوب برسیم. ما 54 ورزشکار سهمیه داریم. ما اسامی را بسته ایم و تصمیم گرفتیم کار خود را انجام دهیم. بر مبنای همین موضوع کارها پیش رفته است. شرایط کسب مدال ما در المپیک نگران نماینده نیست. دست ما خالی نیست و باید کوشش کنیم نسبت به المپیک ریو پسرفت نکنیم. ورزشکاران دیگر ما باید جای سیامند رحمان فقید را بگیرند و بتوانند پیروزیت های لازم را کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1625

به "کمیته ملی پارالمپیک مشکل اقتصادی ندارد، کسب مدال نگران کننده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ملی پارالمپیک مشکل اقتصادی ندارد، کسب مدال نگران کننده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید