کارکنان دستگاه ها باید در قبال عملکرد خود جوابگو باشند

به گزارش کد الکترونیک، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه کارکنان دستگاه ها باید در قبال عملکرد خود جوابگو باشند، اضافه کرد: تجربیات و اندوخته های کارکنان در ادارات بسیار ارزشمند است و این تجربیات باید مستندسازی گردد.

کارکنان دستگاه ها باید در قبال عملکرد خود جوابگو باشند

به گزارش کد الکترونیک به نقل از استانداری، حمیدرضا قاسم زاده در نشست آنالیز مسائل و مسائل فرمانداری شبستر، با اشاره به بعضی از نارسایی هایی ساختار اداری کشور، گفت: اگر به دنبال سلامت اداری هستیم باید این ساختار اصلاح شده و در تمامی سطوح، ضابطه به جای رابطه حاکم گردد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مسائل مطرح شده در این جلسه، گفت: استانداری در حدود اختیارات و امکانات خود و در چارچوب قوانین موجود برای حل مسائل کوشش می نماید؛ اما حل بعضی از مسائل نیازمند مصوبات ملی یا تغییر قوانین و مقررات است که در این خصوص نیز باید پیگیری گردد.

قاسم زاده همچنین با اشاره به راه اندازی سیستم ویدئوکنفرانس استانداری و فرمانداری ها و بخشداری های تابعه، گفت: با افتتاح این سیستم، مشکل رفت وآمد همکارانی که گاهی در شرایط نامناسب جوی از نقاط دور و نزدیک به مرکز استان سفر می کردند مرتفع شده و امکان ارتباط همکاران با یکدیگر در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه فراهم شده است.

فرماندار شبستر، بخشداران تسوج و صوفیان و تعدادی از کارکنان فرمانداری نیز در این نشست به بیان بعضی از مسائل و مسائل اداری و کاری پرداختند و سپس مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی توضیحات لازم در مورد مسائل مطرح شده را بیان کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی همچنین از بخش های مختلف فرمانداری شبستر و بخشداری های صوفیان و تسوج بازدید و با کارکنان آنها دیدار و گفت وگو کرد.

مدیران کل اداری و اقتصادی، نوسازی و تحول اداری، حراست و مدیر فناوری اطلاعات استانداری نیز معاون استاندار را در این بازدیدها همراهی کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 630

به "کارکنان دستگاه ها باید در قبال عملکرد خود جوابگو باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارکنان دستگاه ها باید در قبال عملکرد خود جوابگو باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید