تور ارزان چین: چین سخنرانی رئیس جمهوری تایوان را محکوم کرد

به گزارش کد الکترونیک، به نقل از شبکه خبری الجزیره، دفتر امور تایوان در چین یکشنبه خاطرنشان کرد سخنرانی رئیس جمهوری تایوان رویارویی را تحریک و حقایق را مخدوش نموده است. این دفتر بعلاوه گفت استقلال تایوان درها را به روی مذاکره می بندد. پکن تایوان را یک استان جدا شده خود به تعداد می آورد.

تور ارزان چین: چین سخنرانی رئیس جمهوری تایوان را محکوم کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

اظهارات روز یکشنبه تسای اینگ-ون، رئیس جمهوری تایوان یک روز پس از حرف های شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین مطرح شد که بار دیگر گفت اتحاد دوباره مسالمت آمیز با این جزیره خودگردان را محقق خواهد نمود.

رئیس جمهوری چین گفت هیچکس نباید اراده و عزم قدرتمند و توانایی مردم چین را برای حفاظت از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی نادیده بگیرد. رئیس جمهوری تایوان هم گفت این جزیره به تقویت امور دفاعی خود ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل کند هیچکس نمی تواند آن را به پذیرش مسیری که چین در پیش رو قرار داده و نه آزادی دارد و نه دموکراسی، وادار کند. او دوباره خواهان مذاکره با پکن شد.

تسای ابراز امیدواری کرد که تنش ها در سراسر تنگه تایوان کاهش یابد و بار دیگر تاکید نمود که تایوان عجولانه رفتار نخواهد نمود. با این حال او تاکید نمود: اما قطعا نباید این توهم وجود داشته باشد که تایوانی ها مقابل فشار سر تعظیم فرود می آورند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1981

به "تور ارزان چین: چین سخنرانی رئیس جمهوری تایوان را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: چین سخنرانی رئیس جمهوری تایوان را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید