چین: آمریکا باید در مسئله هسته ای کره شمالی انعطاف پذیر باشد

به گزارش کد الکترونیک، چین با حمایت از نگرانی های کره شمالی خواستار انعطاف پذیری آمریکا در مسئله هسته ای پیونگ یانگ شد.

چین: آمریکا باید در مسئله هسته ای کره شمالی انعطاف پذیر باشد

به گزارش گروه بین الملل کد الکترونیک به نقل از رویترز، چین امروز (سه شنبه) اعلام کرد که امیدوار است ایالات متحده برای حل بن بست ایجاد شده بر سر برنامه هسته ای کره شمالی انعطاف پذیر باشد.

وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری خود به کد الکترونیک گفت که تا به امروز به نگرانی های منطقی کره شمالی پاسخی داده نشده است.

این درحالی است که رئیس کره شمالی در سالروز پایان جنگ کره گفت که قدرت بازدارندگی هسته ای این کشور امنیت ملی این کشور را به طور دائم حفظ خواهد کرد.

وی در سخنرانی خود گفت: به لطف بازدارندگی جنگی موثر و قابل اطمینان، دیگر جنگی در این سرزمین رخ نخواهد داد و امنیت ملی و آینده ما به طور دائم تضمین شده است.

کیم جونگ اون اضافه نمود: با به خاطر سپردن این مسئله که ما برای تضمین سرنوشت کشور و ملت خود قدرت زیادی داریم، از تقویت ظرفیت دفاع ملی قدرتمندی که غیرقابل قیاس با دیگران نیست، هرگز دست نخواهیم کشید.

به گفته رئیس کره شمالی این فشار بود که باعث شد کره شمالی به دنبال برنامه های هسته ای رفته و اینکه او اکنون معتقد است که این قدرت هسته ای قادر به کمک به کره شمالی برای دفاع از خود در برابر تهدیدات خارجی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1285

به "چین: آمریکا باید در مسئله هسته ای کره شمالی انعطاف پذیر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: آمریکا باید در مسئله هسته ای کره شمالی انعطاف پذیر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید