واکنش چین به ادعای سناتور آمریکایی درباره ساخت واکسن کرونا

به گزارش کد الکترونیک، چین به ادعاهای سناتور آمریکایی درباره کارشکنی پکن در فراوری واکسن کرونا واکنش نشان داد.

واکنش چین به ادعای سناتور آمریکایی درباره ساخت واکسن کرونا

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل کد الکترونیک به نقل از رویترز، چین امروز (دوشنبه) اعلام نمود که ریک اسکات، سناتور آمریکایی که پکن را به کوشش برای کاهش سرعت فراوری واکسن کویید-19 متهم نموده، باید مدارکی برای ادعاهایش ارائه دهد.

هوا چونیینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری روزانه خود در واکنش به ادعاهای این سناتور آمریکایی در مصاحبه با بی بی سی این اظهارات را مطرح نمود.

این سناتور آمریکایی در مصاحبه ای به تلویزیون بی بی سی گفت: ما باید به این واکسن دست یابیم، اما متأسفانه مدارکی در اختیار داریم که چین در کوشش است در کار ما کارشکنی یا این فرایند را کُند کند.

وی اضافه کرد: چین نمی خواهد ما اول این واکسن را بسازیم. آنها تصمیم گرفته اند دشمن آمریکایی ها و دموکراسی در سراسر دنیا باشند.

این درحالی است که سناتور آمریکایی در مصاحبه خود در واکنش به سؤالی درباره اثبات ادعاهایش حاضر به ارائه جزئیات نشد و تنها گفت این اطلاعات را از نهادهای امنیتی بدست آورده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1193

به "واکنش چین به ادعای سناتور آمریکایی درباره ساخت واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش چین به ادعای سناتور آمریکایی درباره ساخت واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید