چهار کاراته کای ایران 17 خردادماه به پاریس می فرایند

به گزارش کد الکترونیک، آخرین مرحله از رقابت های کاراته انتخابی المپیک، 21 خردادماه با حضور 491 کاراته کا از 97 کشور به میزبانی فرانسه در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس برگزار خواهد شد. چهار کاراته کای ایران برای حضور در این رقابتها دوشنبه 17 خردادماه تهران را به مقصد پاریس ترک می نمایند.

چهار کاراته کای ایران 17 خردادماه به پاریس می فرایند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

امیرمهدیزاده در وزن 67- کیلوگرم، رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم، فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی هم در کاتای انفرادی در این مسابقات به روی تاتامی می فرایند. شهرام هروی و سمانه خوش قدم هم به اسم مربی این تیم چهار نفره را همراهی می نمایند.

طبق برنامه ،آدینه 21 خردادماه در روز نخست، رقابتهای کاتای انفرادی بانوان، مبارزات دو وزن 67- مردان و 55- کیلوگرم زنان برگزار می گردد که فاطمه صادقی و امیر مهدیزاده نمایندگان کشورمان می باشند.

شنبه 22 خردادماه کاراته کاهای دو وزن 61- زنان و 75- کیلوگرم مردان به همراه کاتای انفرادی مردان به روی تاتامی می فرایند که رزیتا علیپور و ابوالفضل شهرجردی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

یکشنبه 23 خردادماه در روز پایانی هم مبارزات دو وزن 61+ کیلوگرم و 75+ کیلوگرم برگزار می گردد که تیم ملی ایران نماینده ای ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1882

به "چهار کاراته کای ایران 17 خردادماه به پاریس می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار کاراته کای ایران 17 خردادماه به پاریس می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید