پرسپولیس پول بودیمیر و دستیار کالدرون را از کجا تامین کرد؟

به گزارش کد الکترونیک، در حالی باشگاه پرسپولیس با مسائل اقتصادی فراوانی برای بستن پرونده های این باشگاه در فیفا روبرو بود، اما با پیگیری های رئیس هیات مدیره قرمز ها این مشکل حل شد.

پرسپولیس پول بودیمیر و دستیار کالدرون را از کجا تامین کرد؟

به گزارش گروه ورزشی کد الکترونیک، پس از تغییرات در ترکیب هیات مدیره تیم فوتبال پرسپولیس و حضور مجید صدری به عنوان رئیس هیات مدیره او در فضای مجازی که این روز ها بسیار فعال است و بعضی اوقات برای محبوبیت و دستیابی به صندلی مناسب بین طرفداران این تیم کری هم برای رقبا می خواند، او در اولین جلسه هیات مدیره قول داد که مسائل را با یاری از بعضی منابع حل خواهند کرد تا پنجره جابجایی این باشگاه تهدید نشود.

پرسپولیس که به دلیل وجود تحریم های بانکی نمی تواند پاداش نایب قهرمانی آسیا را فعلا دریافت کند با رایزنی های صدری پیروز شدند پرونده های این باشگاه در فیفا که می توانست خطری جدی برای این باشگاه باشد را در فیفا بسته و مطالبات آن ها را تسویه نمایند.

پس از واکنش های بسیاری که بعد از این خبر و بسته شدن پرونده های قرمز ها در فیفا به وجود آمد و انتقاد طرفداران استقلال نسبت به این موضوع معاون وزیر ورزش و جوانان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

علی نژاد معاون وزارت ورزش در بخشی از نشست خبری دیروزش در مورد اینکه پول بودیمیر بازیکن و اینیگو والنسیا مربی سابق پرسپولیس و دستیار گابریل کالدرون چطور فراهم شده است، گفت:

برای پرداخت بدهی دستیار کالدرون از منابع داخلی یاری گرفته شد. برای مطالبه بودیمیر هم از یک منبع قرض گرفتیم که نیمی از آن در هفته گذشته پرداخت شد و نیم دیگر را به همین شیوه امروز پرداخت کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1621

به "پرسپولیس پول بودیمیر و دستیار کالدرون را از کجا تامین کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس پول بودیمیر و دستیار کالدرون را از کجا تامین کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید