پرداخت نشدن مابه التفاوت بنزین رانندگان بین شهری

به گزارش کد الکترونیک، مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایه های کشور با اشاره به عدم تخصیص مابه التفاوت نرخ بنزین سهمیه ای و آزاد برای رانندگان سواری های کرایه بین شهری در دو ماه گذشته، گفت: بهترین راه حل برای حل این مشکل رانندگان این وسایل حمل و نقل عمومی افزایش سهمیه بنزین به 750 لیتر در ماه است.

پرداخت نشدن مابه التفاوت بنزین رانندگان بین شهری

رحمت حاج محمدعلی در گفت وگو با کد الکترونیک اظهار کرد: در حال حاضر 30 هزار دستگاه سواری کرایه در محورهای مواصلاتی کشور هستند که از این تعداد بیش از 12 هزار خودرو فعالیت بیشتری داشته و پرکارتر از رانندگان دیگر هستند.

وی با اشاره به اختصاص سهمیه 400 لیتری بنزین برای رانندگان بین شهری با قیمت 1500 تومان، اضافه نمود: از همان ابتدا قرار بود به ازای کاکرد بیشتر رانندگان مازاد بر مصرف این 400 لیتر سهمیه ای، مابه التفاوت آن به حساب رانندگان واریز گردد. بدین صورت که در انتها هر ماه اتحادیه سواری کرایه لیست رانندگان بین شهری را که بیشتر از 400 لبتر بنزین مصرف کردند را به سازمان راهداری ارسال نموده و نهایتا این لیست با تایید وزارت کشور به شرکت نفت ارسال می گردد تا مابه التفاوت بنزینی که رانندگان مصرف نموده اند به حسابشان واریز گردد.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایه های کشور با بیان این نامه رانندگان با وجود گذشت دو ماه هنوز به تایید و امضای مسئول مربوطه در وزارت کشور نرسیده است، ادامه داد: در حال حاضر با وجود مشقت ها و سختی هایی که رانندگان متحمل می شوند، طی دو ماه گذششته یعنی اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه این مابه التفاون به حساب رانندگان واریز نشده است در حالی که قرار بود تا پنجم هر ماه این اتفاق بیافتد.

حاج محمدعلی گفت: با توجه به این مسائل ضمن درخواست پرداخت این مبلغ در اسرع وقت، پیشنهاد دادیم که سهیمه بنزین رانندگان بین شهری به ویژه آن هایی که پر کار هستند تا 750 لیتر افزایش یابد و دیگر مابه التفاوتی هم پرداخت نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1766

به "پرداخت نشدن مابه التفاوت بنزین رانندگان بین شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت نشدن مابه التفاوت بنزین رانندگان بین شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید