پخش زنده برنامه های شبکه ایلام از شبکه الاشراق عراق

به گزارش کد الکترونیک، در نشست مشترک نماینده شبکه الاشراق عراق با مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام ،در مورد پخش زنده برنامه شبانگاهی مانگه شو از شبکه الاشراق همزمان با سیمای مرکز ایلام بحث و گفتگو شد.

پخش زنده برنامه های شبکه ایلام از شبکه الاشراق عراق

به گزارش کد الکترونیک ایلام؛ مدیر کل صدا وسیمای مرکز ایلام با اشاره به مشترکات فرهنگی میان دو استان ایلام و واسط عراق گفت:این مشترکات فرهنگی موجب اقبال برنامه های صدا وسیمای مرکز ایلام در میان مخاطبان شبکه الاشراق شده است.

بازوند با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر میان شبکه ایلام و الاشراق عراق افزود:در کنار تقویت برنامه های شبکه ایلام برای پخش از شبکه الاشراق،بدنبال ساخت یک سریال تلویزیونی مشترک با گویش محلی میان هردو شبکه می باشیم.

وی گفت:در حال حاضر علاوه بر برنامه های شبانگاهی مانگه شو ،ویژه برنامه های طنز سنوات گذشته و سریالهای محلی فراوری سیمای مرکز ایلام از این شبکه به روی آنتن می رود.

عباسی نماینده شبکه الاشراق عراق نیز ضمن قدردانی از تعامل همیشگی مدیر کل و برنامه سازان شبکه ایلام با شبکه الاشراق گفت: براساس نظر سنجی های اجرا شده در شبکه الاشراق ،برنامه های فراوریی رسانه استانی مرکز ایلام بالاترین میزان مخاطب در میان برنامه های پخش شده از این شبکه را به خود اختصاص داده است.

وی افزود:شبکه الاشراق از ساخت فیلم ،سریال و ویژه برنامه های مشترک با شبکه ایلام استقبال می نماید

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1749

به "پخش زنده برنامه های شبکه ایلام از شبکه الاشراق عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده برنامه های شبکه ایلام از شبکه الاشراق عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید