ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از بعدازظهر چهارشنبه

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود سامانه بارشی نسبتا فعال به استان از بعدازظهر و شب چهارشنبه اطلاع داد.

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از بعدازظهر چهارشنبه

محمد امیدفر در گفت وگو با کد الکترونیک، گفت: تا بعد از ظهر چهارشنبه جوی نسبتا پایدار در استان پیش بینی می گردد اما روز چهارشنبه در بعضی نواحی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و یا رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی ورودی به استان موجب افزایش ابر و بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد، موجب بارش تگرگ می گردد؛ این سامانه تغییر دمایی قابل توجهی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: فعالیت سامانه تا اوایل هفته آینده تداوم داشته و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می گردد.

امیدفر از تداوم فرایند گرمی هوای استان اطلاع داد و بیان نمود: دمای فعلی تبریز، 19 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است؛ دمای تبریز طی 24 ساعت گذشته در خنکترین زمان، 9 درجه بالای صفر و در گرمترین زمان، 21 درجه بالای صفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته، جلفا با دمای 28 درجه بالای صفر، گرمترین شهر استان و سراب و ورزقان با دو درجه بالای صفر خنکترین شهر استان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1092

به "ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از بعدازظهر چهارشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از بعدازظهر چهارشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید