استادیوم ناشنوایان 50 سال بدون بازسازی!

به گزارش کد الکترونیک، رییس فدراسیون ناشنوایان درباره شرایط بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان گفت: با وجود این که قرار بود بازسازی و بهسازی این مجموعه ورزشی جزو ردیف بودجه قرار بگیرد و بازسازی آن تا سرانجام سال 98 به اتمام برسد، اما متاسفانه تا امروز هیچ عملیاتی صورت نگرفته است.

استادیوم ناشنوایان 50 سال بدون بازسازی!

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهران تیشه گران در گفت وگو با کد الکترونیک، اضافه کرد: با توجه به قدمت 50 ساله مجموعه ورزشی ناشنوایان و امکان ریزش آن، سال گذشته طی نشستی که رییس فدراسیون ناشنوایان با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشت، مقرر شده بود برای بازسازی و بهسازی این مجموعه و جلوگیری از تخریب و ریزش آن، بازسازی این مجموعه جزو ردیف بودجه قرار بگیرد و هر ساله این سازمان بودجه ای به مبلغ سه میلیارد تومان جدا از بودجه ای که از سوی وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون به عنوان اعتبار سالانه تعلق می گیرد، به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واریز گردد تا شرکت نسبت به بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت: بعد از تصویب این ردیف بودجه در سازمان مدیریت، قرار بر این بود ابتدا بازسازی استخر مجموعه ورزشی ناشنوایان و همچنین تعمیرات و بازسازی زمین چمن مصنوعی این استادیوم در دستور کار قرار بگیرد و بعد از بازسازی زمین چمن مصنوعی، کار تعمیرات سالن آمفی تئاتر، خوابگاه، ساختمان اداری و سالن غذاخوری این مجموعه نیز انجام گردد، قطعا اگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی به تعهدات خود عمل می کرد و هر ساله مبلغ 3 میلیارد تومان اعتبار به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واریز می کرد، بازسازی کل مجموعه ورزشی تا انتها سال 98 به اتمام می رسید. در حال حاضر نیز به دنبال آن هستیم تا با یاری هیات رییسه فدراسیون دوباره این ردیف بودجه را پیگیری و کار بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان را زودتر آغاز کنیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین با اشاره به امکان لغو بیشتر سفرهای تیم ناشنوایان به مسابقات جهانی در سال آینده اعلام نمود: به خاطر کمبود منابع مالی و مسائل مالی امکان دارد در سال آینده از 11 مسابقه جهانی که سال آینده در رشته های مختلف ناشنوایان برگزار می گردد، تنها در 4 تورنمنت جهانی فرانسه فروردین در رشته جودو، کشتی خرداد در ترکیه، والیبال سالنی خرداد در ایتالیا و فوتبال شهریور در کره شرکت کنیم و شرایط حضور در سایر رشته های ناشنوایان را نداشته باشیم.

تیشه گران در انتها در مورد شرایط بودجه فدراسیون ناشنوایان گفت: از 3 میلیارد و 300 میلیون بودجه پیش بینی شده در امسال تا امروز 70 درصد بودجه خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت نموده ایم. البته چون میزان اعتبارات با برنامه های پیش بینی شده فدراسیون هم خوانی ندارد سعی کردیم با یاری هیات رییسه فدراسیون در اجرای برنامه ها وقفه ای ایجاد نکنیم و کارها را به خوبی پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 835

به "استادیوم ناشنوایان 50 سال بدون بازسازی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم ناشنوایان 50 سال بدون بازسازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید