طرفداران ذوب آهن به هوش باشند، فرافکنی جایی در مدیریت ندارد

به گزارش کد الکترونیک، روز گذشته خسرو ابراهیمی و جواد محمدی مدیرعامل پیشین و فعلی این باشگاه در مصاحبه هایی جداگانه از عملکرد سعید آذری انتقاد کردند. به گفته ابراهیمی و محمدی، آذری در دوران مدیریتش در باشگاه ذوب آهن 100 میلیارد بدهی از خودش بر جای گذاشته بود.

طرفداران ذوب آهن به هوش باشند، فرافکنی جایی در مدیریت ندارد

آذری در واکنش به این اظهارات به کد الکترونیک، گفت: در این مقطع هنوز به این نتیجه نرسیده ام که جواب آقایان را بدهم. آنها می خواهند با فرافکنی از زیر بار عملکرد مفتضحانه خود شانه خالی نمایند و به جای شرح درباره باخت مقابل سایپا که در این فصل دو بار رخ داد، چنین صحبت هایی بر زبان می آورند.

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن ادامه داد: آقایان دو بار در این فصل تصمیم خلق الساعه گرفتند؛ یکی شب قبل از آغاز لیگ که مدیرعامل را برکنار کردند و یکبار هم شب قبل از آغاز نیم فصل دوم که سرمربی را کنار گذاشتند. در هر دو بازی هم مقابل سایپا 6 گل خوردند. آنها به جای صحبت درباره این باخت ها می خواهند توپ را در زمین بنده بیاندازند. به موقع و به صورت مستند پاسخ لازم را می دهم و به خاطر تشویش اذهان عمومی و تهمت، به وسیله مراجع قضایی هم پیگیر خواهم بود.

آذری تاکید نمود: عملکرد من در ورزش معین است یعنی به دست آوردن سه عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر، کسب سه جام حذفی، یک سوپرجام و 6 بار راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا صرفا در تیم فوتبال بزرگسالان. می خواهم این سئوال را بپرسم که اگر 100 میلیارد بدهی بر جای گذاشته ام چرا ذوب آهن اولین باشگاهی بود که پیروز شد مجوز حرفه ای بگیرد؟ چرا نام باشگاه ذوب آهن در میان باشگاه های محروم از جابجایی که همین دیروز اعلام شد، نیست؟ به هر حال طبق ادعای آقایان این 100 میلیارد بدهی باید خودش را یک جا نشان بدهد.

وی که در حال حاضر مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان است، اضافه نمود: اسناد و مدارک همه چیز را دارم و به موقع آنرا منتشر می کنم. فعلا تمرکزم روی جابجایی باشگاه فولاد است و نمی خواهم طرفداران فولاد فکر نمایند حواسم جای دیگری است. حقم است که از خودم دفاع کنم و اجازه نمی دهم آقایان با طرح این مسائل از زیر فشار طرفداران ذوب آهن به خاطر عملکردشان خارج شوند.

مدیرعامل سابق ذوب آهن یادآور شد: حرکات و صحبت های پوپولیستی و عامه پسندانه در جامعه مدیریتی رنگ باخته است. ذوب آهن در سال 2019 از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین تیم ایرانی شد. من بهترین تیم ایرانی را تحویل آقایان دادم و به موقع جواب دندان شکنی به ادعاهایشان می دهم که متوجه شوند اگر تا الان حرفی نزده ام به خاطر حرمت طرفداران ذوب آهن بوده است و نمی خواستم عملکرد افتضاح آقایان تحت تاثیر حرفهای من باشد.

آذری گفت: باتجربه تر از این هستم که بخواهم تحت تاثیر مصاحبه های هماهنگ شده و فضاسازی مدیران تازه به دوران رسیده شوم. همانطور که گفتم به موقع اسناد و مدارکم را منتشر می کنم تا همگان حقایق را در خصوص ذوب آهن بدانند. طرفداران ذوب آهن هم به هوش باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 782

به "طرفداران ذوب آهن به هوش باشند، فرافکنی جایی در مدیریت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران ذوب آهن به هوش باشند، فرافکنی جایی در مدیریت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید