همه به دنبال یک خبرچین مرموز ، چه کسی ترکیب پرسپولیس را لو می دهد؟ خبرنگاران

به گزارش کد الکترونیک، باشگاه پرسپولیس به طور جدی به دنبال کشف یک خبرچین است که ترکیب این تیم را قبل از بازی هایش لو می دهد.

همه به دنبال یک خبرچین مرموز ، چه کسی ترکیب پرسپولیس را لو می دهد؟ خبرنگاران

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی کد الکترونیک، در نخستین روزهای فروردین ماه سالجاری بود که یحیی گل محمدی بابت لو رفتن ترکیب پرسپولیس در چند بازی، آشفته شد و به این موضوع اعتراض کرد.

سرمربی پرسپولیس به دنبال کسی رفت که اخبار و حاشیه های تیمش را در اختیار رسانه ها قرار می دهد. گفته می گردد او تا یک جاهایی هم پیش رفت اما امروز ابراهیم شکوری در مصاحبه ای گفت مدیرعامل باشگاه هم برای برخورد با لو رفتن ترکیب تیم، دستور ویژه داده است.

چنان که می دانید ترکیب تیم، یکی از خصوصی ترین مسائل درون تیمی است و اگر چنین مساله ای لو می رود و به بیرون درز پیدا می نماید یعنی یک عامل نزدیک به باشگاه که از همه چیز خبر دارد به عنوان عنصر نفوذی، کارش را انجام داده است. در هر حال قتی مدیرعامل باشگاه در همین ارتباط دستور تازه ای صادر می نماید یعنی پرسپولیسی ها هنوز جاسوس واقعی را کشف نکرده اند و با این خبرها می خواهند به طرف بفهمانند به زودی مچش را می گیرند!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1713

به "همه به دنبال یک خبرچین مرموز ، چه کسی ترکیب پرسپولیس را لو می دهد؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه به دنبال یک خبرچین مرموز ، چه کسی ترکیب پرسپولیس را لو می دهد؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید