هاشم پور: نشان دادیم عدم راهیابی ایران به جام جهانی تنها یک اتفاق بود، برای کسب مدال برنز به مصاف ایتالیا می رویم

به گزارش کد الکترونیک، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: حضورمان در جمع چهار تیم پایانی بازی های جهانی ساحلی نشان داد عدم راهیابی ایران به جام جهانی تنها یک اتفاق بوده است.

هاشم پور: نشان دادیم عدم راهیابی ایران به جام جهانی تنها یک اتفاق بود، برای کسب مدال برنز به مصاف ایتالیا می رویم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش کد الکترونیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس هاشم پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره بازی شب گذشته (سه شنبه) مقابل روسیه در بازی های دنیای ساحلی گفت: با وجود غیبت دو مهره کلیدی در این مسابقات، رسیدن به جمع چهار تیم برتر کار بسیار سختی بود. ما هرچه را در توان داشتیم، در بازی شب گذشته مقابل روسیه به کار گرفتیم و شاید اگر داور مسابقه رعایت عدالت را می کرد، بازی را در همان وقت دوم مساوی می کردیم، اما در حالی که دروازه بان روسیه باید اخراج می شد و دو پنالتی هم برای مان گرفته نشد، شرایط به گونه ای رقم خورد که در حین کوشش برای گلزنی در وقت سوم، گل های بیشتری دریافت کردیم.

وی ادامه داد: نتیجه در فوتبال بسیار مهم است، اما مهم تر از نتیجه مقابل روسیه، نتیجه تیمی ما در این رقابت هاست و در نخستین دوره این مسابقات که سطح بسیار بالایی داشته است، توانستیم در جمع چهار تیم پایانی قرار بگیریم، به خصوص که هنوز شانس کسب مدال را در بازی امروز داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تأکید کرد: حضورمان در جمع چهار تیم پایانی ثابت کرد که عدم راهیابی ایران به جام دنیای تنها یک اتفاق بوده است. اگر غیر از این بود هرگز با سه پیروزی متوالی به عنوان تنها تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی نمی رسیدیم. البته که نتیجه بازی با روسیه هم کاملاً برخلاف پیش بینی ما بود، اما وقتی پنالتی مسلم گرفته نمی گردد و علاوه بر دو بازیکنی که به دلیل مصدومیت غایب هستند، کاپیتان تیم هم با مصدومیت به میدان می رود، رسیدن به بازی رده بندی هرگز نتیجه بدی نیست.

هاشم پور با اشاره به بازی امروز مقابل ایتالیا گفت: بی تردید برای کسب مدال برنز به مصاف ایتالیا می رویم. کسب مدال از این مسابقات افتخار بزرگی است و بازیکنانم کاملاً شایستگی آن را دارند. به خصوص که پس از عدم راهیابی به جام دنیای کار بسیار سختی برای ایجاد انگیزه و روحیه در بازیکنان داشتیم. در نهایت هدف مان که اثبات دوباره قدرت فوتبال ساحلی ایران به دنیا بود را با بازی امروز به دست خواهیم آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 503

به "هاشم پور: نشان دادیم عدم راهیابی ایران به جام جهانی تنها یک اتفاق بود، برای کسب مدال برنز به مصاف ایتالیا می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم پور: نشان دادیم عدم راهیابی ایران به جام جهانی تنها یک اتفاق بود، برای کسب مدال برنز به مصاف ایتالیا می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید