نشست سه جانبه مذاکره کنندگان ارشد ایران، روسیه و چین در وین

به گزارش کد الکترونیک، مذاکره کنندگان ارشد ایران، روسیه و چین در گفتگوهای احیای برجام، نشست سه جانبه ای در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در وین برگزار کردند.

نشست سه جانبه مذاکره کنندگان ارشد ایران، روسیه و چین در وین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل کد الکترونیک، در ادامه رایزنی های فشرده در وین، روز چهارشنبه جلسه سه جانبه ای با حضور رؤسای هیأت های ایران، روسیه و چین در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

حاضرین در جلسه به آنالیز و هماهنگی مواضع سه کشور در مذاکرات پرداخته و در مورد بعضی موضوعات حائز اهمیت در زمینه برطرف تحریم ها و مسائل هسته ای رایزنی کردند.

در این نشست، نمایندگان روسیه و چین ضمن یادآوری نقش فعال ایران در پیشرفت گفت وگوها، بار دیگر بر حمایت خود برطرف موثر تحریم ها علیه مردم ایران تأکید کردند. سه کشور همچنین تسریع پیشرفت در گفت وگوها را خواهان شدند.

لازم به ذکر است رایزنی ها و دیدارها میان هیأت های ایران و کشورهای 1+4 همچنان در قالب کارگروه های سه گانه و نشست های دو و چندجانبه در سطوح مختلف ادامه دارد.

روز گذشته هم دیدارهایی میان عراقچی رئیس هیأت مذاکره کننده ایران، انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس خارجی اتحادیه اروپا و روسای هیأت های سه کشور اروپایی برگزار گردیده بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1794

به "نشست سه جانبه مذاکره کنندگان ارشد ایران، روسیه و چین در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست سه جانبه مذاکره کنندگان ارشد ایران، روسیه و چین در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید