مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل

به گزارش کد الکترونیک، شاید یکی از اولین گزینه هایی که برای یک فضای اداری به فکر ما می رسد، پرده کرکره فلزی باشد. چرا که این محصول مقاومت بسیار زیادی دارد.از طرف دیگر شست و شوی این پرده ها نسبت به سایر مدل ها راحت تر است و به همین علت انتخاب خوبی برای فضاهای کاری محسوب می گردد. البته استفاده از پرده کرکره فلزی به پرده های اداری محدود نمی گردد. این مدل پرده به سبب ویژگی هایی که دارد در فضاهای دیگری مانند مطب پزشکان، دفاتر کار، مغازه ها و… هم کاربرد دارد.

مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل

تمیز کردن آسان یکی دیگر از مزایای پرده کرکره، تمیز کردن آسان آن هست. شما می تونید به راحتی و بدون در آوردن پرده از جای خودش، اون رو به سادگی تمیز کنید.

جنس این پرده های اسکرین از الیاف شیشه ای و p.v.c تشکیل شده است و این الیاف شیشه ای به اندازه بسیار زیادی جلوی اشعه خورشید یا u.v را میگیرد که این خصوصیت سبب میگردد که انرژی وسایل برودتی و گرمایی را در محیط کاهش میدهد.این پرده ها در روز فضای بیرون را در دسترس ساکنین قرار میدهد. از مزایای مهم این پرده های اسکرین غیر قابل اشتعال بودن آنهاست

تنظیم دید اتاق علاوه بر قابلیت تنظیم نور اتاق، پرده های کرکره ای قابلیت تنظیم دید اتاق رو هم برای شما فراهم می کنن. با استفاده از این قابلیت، شما می توانید دید اتاق از بیرون را محدود کنید.

پرده یکی از مهمترین و ضروری ترین تجهیزاتی است که انتخاب آن تاثیر بسزایی در تنظیم نور محیط و دکوراسیون محل کار و یا محل سکونت شما دارد و بعلاوه پرده کرکره فلزی و چوبی با توجه تنوع طرح ورنگ یاری شایانی به شما در طراحی میکند.، این پرده ها، از تیغه هایی افقی با آلیاژ آلومنیوم تشکیل شده که بصورت عمودی، بسمت بالا و پایین حرکت نموده و با میله تنظیم آن، سایه و روشن می گردد.

منبع مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1982

به "مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید