معرفی مرکز خرید دامون کیش همراه با آدرس و تلفن

به گزارش کد الکترونیک، مرکز خرید دامون کیش از جمله مجهزترین و مدرن ترین مراکز این جزیره به شمار می رود که در بین مسافران کیش محبوبیت بسیاری دارد. با ما در خبرنگاران همراه باشید .

معرفی مرکز خرید دامون کیش همراه با آدرس و تلفن

آشنایی با مرکز خرید دامون کیش + آدرس و تلفن

مرکز خرید دامون کیش یکی از بازارها و مراکز خرید کیش است که در زمینی به مساحت حدودا 4300 مترمربع، در دو طبقه تجاری با 100 غرفه و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران، احداث شده است.

مرکز خرید دامون کیش در کنار دو مجتمع مسکونی عظیم و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر واقع شده است.

در سال 1388 شرکت دامون کیش با هدف فراهم آوردن محیطی جذاب و متفاوت جهت ارائه خدمات تفریحی و رفاهی به کیشوندان و مسافران، اقدام به احداث مجموعه ای با کاربری تجاری-خدماتی در شمال شرق جزیره کیش و در همسایگی مجتمع مسکونی دامون ساحلی نمود.

که پس از اتمام عملیات ساختمانی در سال 1391 با نام مرکز خرید دامون شروع به کار کرد. این مجموعه با زیربنای بیش از 13000 متر مربع شامل 98 غرفه تجاری، 10 غرفه خدماتی و یک طبقه اختصاصی فودکورت و رستوران با جذب برندهای برتر تجاری و فراهم آوردن امکانات منحصر به فرد در محیطی متفاوت به سرعت تبدیل به مجموعه مورد علاقه کیشوندان و مسافران گشته و امروز یکی از محبوب ترین اماکن تفریحی -رفاهی در جزیره کیش به حساب می آید.

آدرس و تلفن مرکز خرید دامون کیش

  • آدرس مرکز خرید دامون کیش : جزیره کیش ، خیابان وصال ، مرکز خرید دامون
  • تلفن مرکز خرید دامون کیش : 07644459776

معرفی فودکورت دامون کیش

فودکورت دامون واقع در طبقه دوم مرکز خرید دامون متشکل از 12 غرفه گوناگون و در فضایی به مساحت بیش از 2500 متر مربع، عظیم ترین و متنوع ترین فودکورت جزیره کیش به حساب می آید.

علاوه بر تنوع و کیفیت بالای محصولات، تراس اختصاصی فودکورت با آمبیانس خاص و فضای سبز بی نظیر در مساحت بیش از 900 متر مربع باعث شده این مجموعه به یکی از محبوب ترین نقاط جزیره کیش در میان کیشوندان و مسافران تبدیل شود.

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1344

به "معرفی مرکز خرید دامون کیش همراه با آدرس و تلفن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید دامون کیش همراه با آدرس و تلفن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید