مشتری باشگاه میلان به دنبال استخدام آلگری

به گزارش کد الکترونیک، مشتری معروف باشگاه میلان که قصد خرید سهام روسونری را دارد، در صدد است سرمربی سابق یوونتوس را به سن سیرو برگرداند.

مشتری باشگاه میلان به دنبال استخدام آلگری

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش کد الکترونیک، چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گروه سرمایه گذاری الیوت آمریکا به عنوان مالک فعلی باشگاه میلان با برنار آرنو (مالک برند لویی ویتون) وارد مذاکره شده تا سهام این باشگاه را در ازای نزدیک به یک میلیارد یورو به این تاجر فرانسوی بفروشد.

اکنون نشریه رپوبلیکای ایتالیا گزارش نموده که روند مذاکرات طرفین همچنان ادامه دارد و الیوت تمایل دارد سهام باشگاه را بفروشد. الیوت تابستان سال گذشته پس از ناتوانی یونگ هونگ لی مالک چینی قبلی باشگاه در پرداخت بدهی هایش، مالک باشگاه میلان شد و قصد ندارد که سهام این باشگاه را حفظ کند. برنامه الیوت این بود که به وضعیت اقتصادی باشگاه ثبات بدهد و سپس سهام آن را واگذار کند.

طبق اعلام رپوبلیکا، آرنو مالک شرکت لویی ویتون اصلی ترین مشتری باشگاه میلان است و در حالی که رقم اولیه الیوت برای فروش سهام باشگاه 1.2 میلیارد یورو بود، این رقم به 960 میلیون یورو کاهش پیدا نموده و محتمل است روند انتقال مالکیت باشگاه تا انتها سال 2019 کامل گردد.

رپوبلیکا همچنین نوشته که مالک بعدی باشگاه میلان در نظر دارد ماسیمیلیانو آلگری را به عنوان سرمربی بعدی روسونری استخدام کند. آلگری که فصل گذشته بعد از کسب 5 اسکودتوی متوالی با یوونتوس از این تیم جدا شد، آخرین سرمربی ای است که با میلان قهرمان سری A شد. او در فصل 11- 2010 با میلان قهرمان لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا شد و تا ماه ژانویه سال 2014 نیز راهنمایی این تیم را برعهده داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 436

به "مشتری باشگاه میلان به دنبال استخدام آلگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتری باشگاه میلان به دنبال استخدام آلگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید