مدال جدید ایسفا طراحی شد

به گزارش کد الکترونیک، مدال جدید ایسفا توسط مصطفا آل احمد طراحی شد.

مدال جدید ایسفا طراحی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات آموزش طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی کد الکترونیک، انجمن فیلم کوتاه ایران در متنی از طراحی جدید مدال ایسفا اطلاع داد.

در متن این پیغام آمده است: از آن جا که همیشه یکی از کوشش های انجمن فیلم کوتاه ایران، شناسایی و تشویق فیلمسازان خلاق و نوآور بوده است، هیات مدیره ایسفا با آنالیز هایی تصمیم گرفت تا مدال ایسفا را همچون گذشته برای اهدا به فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه ارائه دهد، اما پرهزینه بودن ساخت مدال به شکل قبلی از یک سو و کوشش برای ایجاد هارمونی این مدال با سایر جوایز و آرم ایسفا از سوی دیگر موجب شد تا طراحی نوینی برای مدال ایسفا در نظر گرفته گردد. در این راستا هیات مدیره طراحی مدال را به مصطفا آل احمد سپرد تا هم از توان های درون صنفی استفاده گردد و هم از مخارج ایسفا برای اموری که خود اعضا در آن توانمند هستند، بکاهد. لازم به ذکر است مدال جدید ایسفا در آبان ماه سال 1398 طراحی و ساخته شد که اولین نمونه از این مدال در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با رای هیات داوران ایسفا اهدا شد.

مصطفا آل احمد در شرحی بر ایده طراحی جدید مدال ایسفا می گوید:

گویی تک تک قاب های یک فیلم راه پرفراز و نشیبی است که معمایی در خود دارد.

فرآیند ساختن یک فیلم نیز خود به لابیرنتی پر پیچ و خم می ماند که پیدا کردن راه ورود و خروج آن سخت است. این راه نقطه آغازی برای ورود دارد و هدفی را دنبال می نماید؛ مسیری که باید با هوشمندی راز های آن را کشف کرد تا بتوان از پیچ و خم های آن عبور نموده و انتها از آن بیرون رفت. هزارتویی رازآمیز که بی شباهت به راه سخت فیلمسازی و هنر ها نیست. این راه همچون مسیری است که پیش از این نرفته ایم و هر لحظه در حال کشف و شهودی تازه و حل کردن این معما هستیم.

هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران ایسفا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 792

به "مدال جدید ایسفا طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال جدید ایسفا طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید