قوانین سختگیرانه کانادا برای استفاده از پهپاد

به گزارش کد الکترونیک، اداره حمل و نقل کانادا قوانین جدیدی را تصویب نموده که مالکان پهپادهایی که بین 250 گرم تا 25کیلوگرم وزن دارند را مجبور به ثبت تولیداتشان می نماید.

قوانین سختگیرانه کانادا برای استفاده از پهپاد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی کد الکترونیک به نقل از ریپل، اداره حمل و نقل کانادا قوانین جدیدی را تصویب نموده که مالکان پهپادهایی که بین 250 گرم تا 25کیلوگرم وزن دارند را مجبور به ثبت تولیداتشان می نماید.

در بخش دیگری از این قوانین تصریح شده که افرادی که پهپادهای مذکور را راهنمایی می نمایند باید حداقل 14 سال سن داشته باشند و یا شهروند کانادا یا ساکن دائم این کشور باشند.

نکته دیگر اینکه مالکان پهپادها باید برای راهنمایی آنها گواهینامه و مجوزی خاص دریافت نمایند که مستلزم شرکت در یک امتحان آنلاین است. سوالات این امتحان در خصوص نحوه راهنمایی پهپادهاست.

علاوه بر این پهپادها حق ندارند در ارتفاعی بیش از 400 پا یا 120 متر به پرواز درآیند و حتما باید در معرض دید فرد کاربر باشند. همچنین افراد حق ندارند پهپاد خود را در نزدیکی فرودگاه ها، محل وقوع رویدادهای خاص و سانحه دیده و غیره به پرواز درآورند.

قوانین مذکور از اول ژوئن سال جاری عملیاتی می شوند و افراد متخلف تا 3000 دلار جریمه می شوند. اگر این تخلفات از سوی صاحبان مشاغل انجام گردد رقم جریمه ممکن است به 15 هزار دلار هم برسد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 301

به "قوانین سختگیرانه کانادا برای استفاده از پهپاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین سختگیرانه کانادا برای استفاده از پهپاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید