قطار گردشگری لرستان روی ریل

به گزارش کد الکترونیک، مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از آغاز مجدد فعالیت قطار گردشگری استان اطلاع داد.

قطار گردشگری لرستان روی ریل

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

سید امین قاسمی گفت: با پیگیری های اجرا شده و همکاری راه آهن جمهوری اسلامی، حرکت قطار گردشگری استان لرستان از روز سه شنبه 29 شهریورماه شروع خواهد شد.

پس از آخرین حرکت این قطار در دهم فروردین ماه سال جاری و جاری سیل در استان که موجب تخریب بخشی از زیرساخت های گردشگری در راستا ریلی گردشگری لرستان شد با کوشش های فراوان و موافقت راه آهن حرکت قطار گردشگری استان از سر گرفته می گردد.

در حرکت ریل باس گردشگری استان دو تور یک روزه و سه روزه پیش بینی شده که در تور یک روزه زیبایی های راستا ریلی و در تور سه روزه بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرهای خرم آباد و بروجرد و همچنین زیبایی های راستا ریلی برای علاقه مندان و گردشگران در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه دومین حرکت قطار گردشگری لرستان هم روز پنجم مهرماه همزمان با روز جهانی جهانگردی انجام خواهد شد، اضافه نمود: علاقه مندان به استفاده از این قطار گردشگری می توانند به وسیله شرکت حامی گشت گهر مجری قطار گردشگری لرستان نسبت به رزرو بلیت خود اقدام نمایند.

در راستا قطار گردشگری استان 19 توقفگاه پیش بینی شده که مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از این قطار از همه توقفگاه ها دیدن نمایند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 369

به "قطار گردشگری لرستان روی ریل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار گردشگری لرستان روی ریل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید