فوتبال دنیا، مدیر ورزشی سابق یوونتوس برای عقد قرارداد با اینتر به چین سفر کرد، نراتزوری در پی جذب بازیکن با استعداد برِشا

به گزارش کد الکترونیک، فوتبال دنیا - مدیر ورزشی سابق باشگاه یوونتوس برای عقد قرارداد با اینتر به محل اقامت مالک این باشگاه سفر کرد.

فوتبال دنیا، مدیر ورزشی سابق یوونتوس برای عقد قرارداد با اینتر به چین سفر کرد، نراتزوری در پی جذب بازیکن با استعداد برِشا

به گزارش کد الکترونیک، جوزپه ماروتا به چین سفر نموده است و گفته می گردد که او تا 48 ساعت آینده رسماً به نراتزوری ملحق می گردد.

طبق اعلام نشریات کوریره دلاسرا و گاتزتا دلواسپورت، ماروتا روز شنبه به شهر نیانجینگ سفر نموده و تا کنون چند جلسه با جیندونگ ژانگ، مالک باشگاه اینتر و رئیس او استیون ژانگ که به تازگی به عنوان رئیس باشگاه منصوب شده، مذاکراتی داشته است.

اگرچه هنوز قراردادی به امضای طرفین نرسیده اما آنها در مرحله توافق در مورد جزئیات شرایط کاری شان هستند و انتظار می رود که این قرارداد به زودی قطعی گردد.

با تور چین همراه باشید

ماروتا برای جلوگیری از رخ دادن اتفاقی مشابه آنچه با والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سابق باشگاه رخ داد به مذاکرات مختصر اکتفا ننموده و طولانی شدن روند مذاکراتش به این دلیل بوده تا به طور کامل از نقشی که قرار است آن را ایفا نماید آگاه گردد و بداند که نقش او متفاوت از نقشی خواهد بود که پیرو آوسیلیو به عنوان مدیر ورزشی ایفا می نماید.

در همین حال خبری دیگر از اینتر اینکه این باشگاه برای خرید ساندرو تونالی، بازیکن 18 ساله و با استعداد تیم برشا با پیشنهادی 15 میلیون یورویی دست به کار شده است، بازیکنی که انتظار می رود در بازی دوستانه فردا شب (سه شنبه) تیم ملی ایتالیا مقابل آمریکا به میدان برود. از آنتونی مارسیال مهاجم منچستریونایتد و نیکولو بارلا بازیکن تیم کالیاری به عنوان دیگر بازیکنان مد نظر اینتر یاد می گردد. همچنین گفته می گردد که محتمل است جوزپه ماروتا برای بازی حساس پیش روی اینتر در دربی ایتالیا برای اولین بار با همکاران سابقش در یوونتوس روبه رو گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 136

به "فوتبال دنیا، مدیر ورزشی سابق یوونتوس برای عقد قرارداد با اینتر به چین سفر کرد، نراتزوری در پی جذب بازیکن با استعداد برِشا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مدیر ورزشی سابق یوونتوس برای عقد قرارداد با اینتر به چین سفر کرد، نراتزوری در پی جذب بازیکن با استعداد برِشا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید