فوتبال دنیا، توقف بایرن مونیخ در خانه مقابل دوسلدورف، دورتموند اختلافش با باواریایی ها را بیشتر کرد

به گزارش کد الکترونیک، فوتبال دنیا - شاگردان نیکو کواچ با تساوی در بازی خانگی، بیش از پیش از رقیب صدرنشین خود در جدول رده بندی بوندس لیگا فاصله گرفتند. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، توقف بایرن مونیخ در خانه مقابل دوسلدورف، دورتموند اختلافش با باواریایی ها را بیشتر کرد

به گزارش کد الکترونیک، در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم بوندس لیگا و در دومین شب از این هفته، تیم های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند به میدان رفتند که در انتها این بازی ها باواریایی ها در خانه به نتیجه تساوی رضایت دادند و دورتموند در خانه حریفش پیروز شد.

در مونیخ، باواریایی ها در حالی مقابل میهمان شان فورتونا دوسلدورف به تساوی 3 - 3 رضایت دادند که تا آخرین دقیقه بازی با یک گل اختلاف از حریف خود پیش بودند.

نیکلاس سوله در دقیقه 17 و توماس مولر دو بار در دقایق 20 و 58 گل های بایرن مونیخ را زدند. برای فورتونا هم لوکباکیو هت تریک و در دقایق 44 و 78 و 3+90 گلزنی کرد.

بورسیا دورتموند صدرنشین هم امشب در یک بازی خارج از خانه، میزبانش ماینس را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد. پاکو آلکاسر در دقیقه 66 و لوکاژ پیشچک در دقیقه 76 برای زردپوشان وستفالن گلزنی کردند و روبین کوایسون در دقیقه 70 تنها گل دورتموند را به ثمر رساند.

با این نتایج دورتموند صدرنشین 30 امتیازی و بایرن مونیخ 21 امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند تا فاصله دو تیم به 9 امتیاز افزایش پیدا کند.

نتایج سایر بازی های امشب بوندس لیگا به توضیح زیر است:

آگزبورگ یک - اینتراخت فرانکفورت 3 هرتابرلین 3 - هوفنهایم 3 ولفسبورگ یک - لایپزیگ یک

جدول رده بندی بوندس لیگا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 155

به "فوتبال دنیا، توقف بایرن مونیخ در خانه مقابل دوسلدورف، دورتموند اختلافش با باواریایی ها را بیشتر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، توقف بایرن مونیخ در خانه مقابل دوسلدورف، دورتموند اختلافش با باواریایی ها را بیشتر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید