تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، اینتراخت فرانکفورت در آلیانتس آره نا بایرن مونیخ را غافلگیر کرد، اولین باخت باواریایی ها رقم خورد

به گزارش کد الکترونیک، تیم فوتبال بایرن مونیخ هفتمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال آلمان را با یک شکست غیرمنتظره برابر اینتراخت فرانکفورت پشت سر گذاشت.

تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، اینتراخت فرانکفورت در آلیانتس آره نا بایرن مونیخ را غافلگیر کرد، اولین باخت باواریایی ها رقم خورد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش کد الکترونیک، در چارچوب دیدارهای هفته هفتم بوندس لیگای آلمان و در مهمترین بازی این هفته، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ در استادیوم آلیانتس آره نا به مصاف اینتراخت فرانکفورت رفت و در حالی که از حریف خود پیش افتاده بود، بازی را با نتیجه 2 بر یک باخت.

در این بازی لئون گورتزکا در دقیقه 29 باواریایی ها را پیش انداخت، اما رجحان تیم میزبان تنها سه دقیقه دوام داشت، چرا که مارتین هینترگر گل تساوی را برای میهمان فرانکفورتی به ثمر رساند. مقاومت اینتراخت در برابر حملات بایرن مونیخ ادامه داشت و این تیم پاداش عملکرد دفاعی خوب خود را در مسابقه ای که تنها 27 درصد تملک توپ و سه شوت به سمت چارچوب داشت (بایرن 10 شوت داخل چارچوب داشت و 73 درصد تملک) گرفت و در دقیقه 83 به وسیله فیلیپ کاستیچ گل دوم را زد تا شاگردان یولیان ناگلسمان را غافلگیر و برای اولین بار در فصل جاری آنها را متحمل شکست کند.

این نتیجه بیشتر از همه به سود دورتموند رده دومی شد که فاصله اش را با بایرن مونیخ صدرنشین نسبت به هفته قبل کاهش داده و به یک امتیاز رسانده است.

در آخرین بازی هفته هفتم بوندس لیگا، از ساعت 21 به وقت تهران تیم فوتبال آرمینیا بیلفلد میزبان بایرلورکوزن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1967

به "تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، اینتراخت فرانکفورت در آلیانتس آره نا بایرن مونیخ را غافلگیر کرد، اولین باخت باواریایی ها رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، اینتراخت فرانکفورت در آلیانتس آره نا بایرن مونیخ را غافلگیر کرد، اولین باخت باواریایی ها رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید