فاجعه بزرگ با تعویض قهرمان و نایب قهرمان! ، شمسایی هم مثل اسکوچیچ حمایت شد!

به گزارش کد الکترونیک، تیم ملی فوتسال نایب قهرمان شانزدهمین دوره مسابقان جام ملت های آسیا شد اما سخنگوی فدراسیون فوتبال در اظهارنظری عجیب ایران را قهرمان مسابقات معرفی کرد.

فاجعه بزرگ با تعویض قهرمان و نایب قهرمان! ، شمسایی هم مثل اسکوچیچ حمایت شد!

دست تیم ملی فوتسال ایران از جام قهرمانی آسیا کوتاه ماند تا ژاپنی ها روبه روی نگاه بهت زده ستاره های ایرانی فاتح جام ملت ها شوند. این نتیجه، یک شکست بزرگ و باورنکردنی برای فوتسال ایران به شمار می رفت؛ چراکه ایران نسبت به ژاپن، تیم بهتری بود اما نتوانست این برتری را در دیدار فینال به حریف تحمیل کند.

  • شکست تلخ فوتسال ایران و از دست رفتن قهرمانی آسیا | گل به خودی عجیب شاگردان شمسایی در دقایق پایانی برابر ژاپن

تیم ملی از نظر همه هوادارانش، به سختی شکست خورده و باید در پی راهی برای جبران این ناکامی باشد. در چنین شرایطی، فقط یک مدیر مثل احسان اصولی می تواند سینه سپر کند و با اعتمادبه نفس بگوید: تیم ملی از نظر ما قهرمان شده است!. دلیل این صحبت عجیب آن هم درست بعد از یک شکست بزرگ و اعصاب خردکن از نگاه سخنگوی فدراسیون فوتبال، جوانگرایی در تیم ملی بوده است. اصولی طوری از این جوانگرایی حرف می زند که انگار تیم ملی امید ایران در این رقابت ها حاضر بوده است. جوانگرایی وقتی به توجیه یک شکست بدل می شود که یک نسل کاملا تغییر کرده باشند.

نه زمانی که 3 نفر از 5 نفر اصلی تیم ملی ایران بیشتر از 32 سال داشته باشند! دوران ملی برخی ستاره ها حتی قبل از آمدن وحید شمسایی نیز تمام شده بود. فوتسال ایران با بهترین داشته های فعلی و ترکیبی پرتجربه که 3 بازیکن اش در سطح یک اسپانیا بازی می کنند، راهی جام ملت ها شد اما به خاطر چند اشتباه فردی و البته کم تجربگی کادر فنی به خصوص در مسابقه فینال، نتوانست قهرمانی را به دست بیاورد. هر کسی که این نایب قهرمانی را یک دستاورد ویژه برای ایران بداند، اصلا فوتسال را نمی شناسد.

قاره آسیا اساسا تنها 2 تیم مطرح دارد و به جز این 2کشور، هیچ تیمی تا امروز فاتح جام ملت ها نشده است. بین این 2 تیم هم، ایران همیشه به شکل واضحی نسبت به حریف برتر بوده است. اینکه تیمی با 13 قهرمانی در آسیا در دیدار فینال روبه روی تیمی با 3 قهرمانی شکست می خورد، یک فاجعه بزرگ است. اینکه تیم ملی برای اولین بار در وقت های قانونی فینال آسیا به ژاپن می بازد، تلخ و نگران کننده است. البته احسان اصولی به شدت از وحید شمسایی حمایت کرده و از ماندن او در تیم ملی خبر داده است. وحید البته باید کاملا نگران این حمایت باشد؛ چراکه نفر قبلی تحت حمایت سخنگوی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ بود. او که از قول اصولی سرمربی صددرصدی ایران در جام جهانی قطر به شمار می رفت، شغل اش را از دست داد و بعید نیست این سرنوشت در انتظار شمسایی نیز باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2294

به "فاجعه بزرگ با تعویض قهرمان و نایب قهرمان! ، شمسایی هم مثل اسکوچیچ حمایت شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاجعه بزرگ با تعویض قهرمان و نایب قهرمان! ، شمسایی هم مثل اسکوچیچ حمایت شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید