عدم قطعیت زمانبندی اتحادیه جهانی کشتی برای سال 2020

به گزارش کد الکترونیک، تقی اکبرنژاد در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه برنامه ریزی برای تیم های ملی به دلیل بلاتکلیفی و عدم نهایی شدن برنامه های پیش رو، کار سختی است، گفت: هر چند اتحادیه جهانی کشتی چندی پیش زمان برگزاری رقابتهای جهانی سال 2020 در صربستان را گفت، اما این زمان هنوز قطعی و نهایی نشده و قرار است در نشست آینده هیات رئیسه اتحادیه جهانی در این خصوص تصمیم گیری شود.

عدم قطعیت زمانبندی اتحادیه جهانی کشتی برای سال 2020

وی در خصوص شرایط تیم کشتی آزاد امید نیز شرح داد: طبیعتا با توجه به این موضوع نمی توان به درستی برنامه ریزی کرد، چراکه فعلا همه چیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در جهان است و تمامی کشورها با این معضل خطرناک دست به گریبان هستند.

اکبرنژاد ادامه داد: کشتی گیران مدتهاست از تمرینات گروهی و حضور در اردوهای تیم ملی دور هستند و اماکن و سالن های کشتی هم بسته است. البته این شرایط برای تمامی کشورها یکسان است و همه با آن درگیر هستند. به هر حال ما نیز در این مدت باید با برنامه های لازم و مفید، بتوانیم همچنان فرایند تمرینات انفرادی بچه ها را پیگیری کنیم و آنها را در حداقل آمادگی روحی و جسمی نگه داریم.

سرمربی تیم کشتی آزاد امید افزود: علاوه بر بلاتکلیفی برای برگزاری رقابتهای جهانی که طبیعتا باید در سالن سرپوشیده و با حضور ده ها کشور برگزار شود، بحث بازیهای المپیک توکیو نیز همچنان با اما و اگر همراه است. بدیهی است تا زمانیکه دارو یا واکسنی برای ویروس کرونا کشف نشود، نه تنها رقابتهای جهانی کشتی در سال جاری، بلکه احتمال لغو دوباره بازیهای المپیک توکیو در سال آینده هم وجود دارد.

وی در انتها گفت: اتحادیه جهانی کشتی بیان نمود تا قبل از زمان اعلام شده برای رقابتهای جهانی 2020 صربستان، نشست ویژه ای برگزار خواهد شد تا تصمیم نهایی اتخاذ شود. در نتیجه ما باید برنامه ریزی لازم را انجام دهیم تا در صورت قطعیت برگزاری مسابقات جهانی، بلافاصله وارد عمل شویم و تمرینات بچه ها را استارت بزنیم.

به گزارش کد الکترونیک، پیکارهای کشتی قهرمانی امیدهای جهان در روزهای 3 تا 9 آذر ماه شهر در تامپره فنلاند و همچنین رقابتهای کشتی قهرمانی جوانان جهان و مسابقات جهانی بزرگسالان به ترتیب طی روزهای 14 تا 20 و 22 تا 30 آذر ماه به میزبانی شهر بلگراد صربستان برگزار شود. البته زمانبندی اتحادیه جهانی کشتی هنوز در حد احتمال است و باید منتظر ماند و دید که آیا موج شیوع ویروس کرونا تا آن زمان فروکش خواهد کرد یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1289

به "عدم قطعیت زمانبندی اتحادیه جهانی کشتی برای سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم قطعیت زمانبندی اتحادیه جهانی کشتی برای سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید