صعود تای سون نام با گل های طیبی، راه یابی نماینده امارات به یک چهارم نهایی

به گزارش کد الکترونیک، تیم فوتسال تای سون نام ویتنام با درخشش ملی پوش ایرانی خود، به جمع هشت تیم برتر مسابقات جام باشگاه های آسیا راه یافت.

صعود تای سون نام با گل های طیبی، راه یابی نماینده امارات به یک چهارم نهایی

به گزارش گروه ورزشی باشگاه کد الکترونیک پویا، دور سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا 2017 در شهر ویتنام با دیدار تیم های گیتی پسند ایران و شرایکر اوزاکای ژاپن شروع شد که نماینده ایران با پیروزی 3 بر 2 در این مسابقه، به عنوان تیم نخست گروه C به یک چهارم نهایی صعود کرد. اوزاکا هم به عنوان تیم دوم، راهی دور بعد شد.

تیم های ویک وایپرز استرالیا و ارم قزاقستان از ساعت 14 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب گروه A مسابقات به مصاف هم رفتند که تیم ارم با یک گل به رجحان رسید، اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تای سون نام و الظفره، از دور رقابت ها حذف شد. عمادالدین محمدی و ایمان احمدی در تیم ارم حضور دارند. شایان علی نژاد هم در ترکیب ابتدایی تیم ویک وایپرز به میدان رفت، اما نتوانست مانع شکست و حذف تیمش گردد. محمودرضا نصیرلو داور دوم این مسابقه بود.

در آخرین بازی امروز هم تیم های تای سون نام ویتنام و الظفره امارات مقابل هم صف آرایی کردند که تیم ویتنامی با درخشش حسین طیبی، ملی پوش ایرانی اش با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. طیبی هر دو گل این دیدار را به ثمر رساند تا نماینده ویتنام با شش امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ارم و الظفره، به عنوان صدرنشین راهی دور بعد رقابت ها گردد. الظفره هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده ویتنام، به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد.

فردا (سه شنبه) آخرین روز مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه های آسیا خواهد بود و از آخرین تیم دور یک چهارم نهایی مسابقات، رونمایی می گردد. تاکنون تیم های الظفره امارات، تای سون نام ویتنام، نفت الوسط عراق، الریان قطر، گیتی پسند ایران و شرایکر اوزاکای ژاپن به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافته اند.

برنامه دیدارهای فردا به این توضیح است:

گروه D: چونبوری تایلند - المالیک ازبکستان (ساعت 11:30 - به وقت ایران)

گروه B: واموس اندونزی - دی سی اینوست تاجیکستان (ساعت 14 - به وقت ایران)

گروه B: نفت الوسط عراق - الریان قطر (ساعت 16:30 - به وقت ایران)

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 540

به "صعود تای سون نام با گل های طیبی، راه یابی نماینده امارات به یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تای سون نام با گل های طیبی، راه یابی نماینده امارات به یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید