صعود تایلند به مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی دنیا

به گزارش کد الکترونیک، تیم ملی والیبال تایلند با کسب مقام قهرمانی در منطقه جنوب شرق آسیا به مرحله نهایی مسابقات انتخابی دنیا در قاره آسیا راه یافت.

صعود تایلند به مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی دنیا

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش کد الکترونیک، مسابقات والیبال قهرمانی مردان دنیا در سال 2018 به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می گردد و بر اساس ماموریت فدراسیون دنیای والیبال به کنفدراسیون آسیا، از این پس مسابقات انتخابی دنیا در قاره آسیا نیز برگزار خواهد شد.

قاره آسیا چهار سهمیه در مسابقات والیبال قهرمانی دنیا دارد. 23 کشور برای حضور در مسابقات انتخابی اعلام آمادگی کردند که 9 تیم از آسیای میانه، 4 تیم از اقیانوسیه، 5 تیم از شرق آسیا، دو تیم از غرب آسیا و 3 تیم از جنوب شرقی آسیا هستند.

رقابت های جنوب شرقی آسیا شب گذشته با قهرمانی تایلند، میزبان این رقابت ها در شهر ناخون پاتوم به خاتمه رسید. در این مسابقات تیم های تایلند، ویتنام و میانمار شرکت کردند و تیم میزبان با دو پیروزی و 6 امتیاز قهرمان و راهی مرحله نهایی انتخابی دنیا شد.

مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی دنیا در قاره آسیا سپتامبر سال 2017 با حضور 10 تیم در دو گروه برگزار می گردد. تیم های ایران، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و چین که از برترین تیم های آسیا هستند بدون مسابقات مقدماتی در این رقابت ها شرکت می نمایند و حضور تایلند نیز در مرحله نهایی انتخابی آسیا نیز شب گذشته مسجل شد. رقابت های چهار منطقه دیگر نیز در آینده پیگیری خواهد شد تا قهرمانان به مرحله نهایی صعود نمایند.

مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی دنیا در قاره آسیا در دو گروه برگزار می گردد که یک گروه 5 تیمی به میزبانی ایران (گروه A) و 5 تیم هم به میزبانی استرالیا (گروه B) که دو تیم برتر در رنکینگ دنیای سال گذشته هستند، با هم رقابت می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 645

به "صعود تایلند به مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تایلند به مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید