شیوع دوباره کرونا پالایشگاه های اروپا را به تعطیلی می کشاند

به گزارش کد الکترونیک، افزایش محدودیت های اعمال شده برای مهار ویروس کرونا پالایشگاه های بیشتری را در اروپا تعطیل می نماید.

شیوع دوباره کرونا پالایشگاه های اروپا را به تعطیلی می کشاند

با ما سفر کنید و با تور اروپا پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش پایگاه خبری اویل پرایس، پالایشگاه های بیشتری در اروپا در معرض خطر تعطیلی دائمی هستند، زیرا تقاضای سوخت در این قاره دوباره با اعمال محدودیت های جدید برای مهار ویروس کرونا کاهش یافته است.

فعالان بازار انتظار دارند تقاضای بنزین اروپا در ماه های نوامبر و دسامبر در مقایسه با مدت مشابه پارسال 15 تا 20 درصد کاهش یابد.

قرنطینه کامل برخی از کشورها در کنار قرنطینه های جدید و محدودیت های اعمال شده در اقتصادهای عظیم اروپا از جمله انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا تقاضای نفت را دوباره کاهش داده است، آن هم در شرایطی که رکود دوباره در اروپا غیرقابل اجتناب به نظر می رسد.

پالایشگاه ها از فصل بهار با مشکل سقوط تقاضای سوخت دست و پنجه نرم نموده اند و بسیاری از آنها مجبور شده اند فعالیت های خود را محدود یا پالایش نفت خام را به طور دائم متوقف نمایند.

پترونیوس که به طور مشترک توسط شرکت های اینیوس سوئیس و پتروچاینا اداره می گردد اوایل نوامبر اعلام نمود که میخواهد برخی از بخش های خود در پالایشگاه گرنگ موث را تعطیل کند. با تعطیلی این بخش ها، ظرفیت پالایشی این پالایشگاه که تنها پالایشگاه اسکاتلند است کاهش می یابد و از 210 هزار بشکه در روز فعلی به 150 هزار بشکه در روز می رسد.

پالایشگاه نسته فنلاند نیز در ماه سپتامبر اعلام نمود در حال آنالیز توقف عملیات پالایشی در نانتالی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1474

به "شیوع دوباره کرونا پالایشگاه های اروپا را به تعطیلی می کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع دوباره کرونا پالایشگاه های اروپا را به تعطیلی می کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید