شهر تاریخی قونیه میزبان رقابت های کاراته قهرمانی جهان شد

به گزارش کد الکترونیک، تقویم فدراسیون دنیای کاراته در حالی منتشر شده که شیوع ویروس کرونا در 15 ماه اخیر رقابتهای کاراته در سطح دنیا به حالت تعلیق درآورده بود و مسابقات ترکیه اولین مرحله از رقابتهای کاراته وان در سال 2021 و بعد از همه گیری ویروس کرونا است. به همین دلیل هم در متن خبر فوق که روی سایت دنیای کاراته منتشر شده احتمال تغییر در این برنامه داده شده است.

شهر تاریخی قونیه میزبان رقابت های کاراته قهرمانی جهان شد

مهمترین نکته این برنامه توجه ویژه به رده های سنی پایه است که طی آن چهار تورنمنت تحت عنوان کاراته وان در مونتری در مکزیک، قبرس،کرواسی و ونیز در ایتالیا پیش بینی شده است.

ضمن اینکه مسابقات رده های سنی مختلف قهرمانی جهان به میزبانی ترکیه در شهر تاریخی قونیه طی روزهای 4 تا 8 آبان 1401 می باشد؛ رقابتهایی که مسئولان فدراسیون کاراته کشورمان می بایست از هم اکنون برای آن برنامه ریزی کرده و با جدیت بیشتری اجرایی کنند چرا که مسابقات آسیایی را در نیمه دوم سال جاری در پیش خواهیم داشت.

در تقویم فوق 25 رویداد مختلف پیش بینی شده که 5 مرحله لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی امارات (دبی)، مراکش (رباط)، پرتغال (لیسبون)، آذربایجان (باکو)، روسیه (مسکو) و سه مرحله سری A به میزبانی اتریش (سالزبورگ)، مصر (قاهره) و چین (هوآنگژو) برگزار خواهد شد.

در این تقویم به برگزاری مسابقات کاراته در بازی های آسیایی هوآنگژو چین، بازی های جهانی در بیرمنگام آمریکا وبازی های مدیترانه در اوران الجزایر نیز اشاره شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1754

به "شهر تاریخی قونیه میزبان رقابت های کاراته قهرمانی جهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر تاریخی قونیه میزبان رقابت های کاراته قهرمانی جهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید