شفاف سازی مدیرعامل استقلال درباره انتخاب سرمربی آبی ها

به گزارش کد الکترونیک، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه، در خصوص آخرین تحولات و فرایند انتخاب سرمربی تازه گفت: ابتدا جا دارد یک بار دیگر از کلیه اعضای تیم که فصل گذشته با تلاش و همت خودشان استقلال را به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر و هواداران پرشور این باشگاه را به افتخاری ارزشمند رساندند، قدردانی کنم.

شفاف سازی مدیرعامل استقلال درباره انتخاب سرمربی آبی ها

آجورلو اضافه کرد: در طول فصل همواره نشان دادم که علاقه ای به مصاحبه و اظهار نظرهای متعدد در خصوص موضوعات مختلف نداشته و ندارم و سکوت روزهای گذشته من هم تنها در این راستا بود که بدون حاشیه بهترین تصمیم ها گرفته گردد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص فرایند انتخاب سرمربی تازه، گفت: هدف ما این است یک گزینه مناسب و با کیفیت را به کار بگیریم که از توانایی بالایی برخوردار باشد که طبیعتا کار سخت و پیچیده ای است. پس از انتها فصل و حضور آقای مجیدی در یک تیم اماراتی، مذاکراتی با مربیان داخلی و خارجی صورت گرفت. فرایند این مذاکرات در آرامش و به دور از هیاهو در فضایی منطقی با تکیه و تاکید بر حفظ ثبات و آرامش استقلال صورت گرفت اما در نهایت هنوز این مذاکرات منجر به توافق نشده است. باشگاه استقلال کاملا مقید است در مذاکره برای انتخاب سرمربی اصول حرفه ای رعایت گردد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، باشگاه استقلال مذاکره با سایر گزینه های مورد نظر خود را دنبال خواهد کرد و تلاش می کنیم در این راستا علاوه بر توجه به منافع باشگاه فلسفه، راستا حرفه ای و رویکرد مورد نظر سرمربی تازه را بر اساس اهداف و چشم انداز باشگاه به گونه ای انتخاب کنیم که استقلال، قهرمان مقتدر فصل گذشته با بازیکنان شایسته و توانمندی که در اختیار دارد همچنان در شأن و در حد انتظار هواداران پرشور خودش ظاهر گردد. بر همین اساس به امید خداوند در هفته آینده گزینه مورد نظر انتخاب خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در انتها اظهار کرد: در حوزه جابجایی نیز با هوشیاری و به صورت هدفمند بدون هیاهو فعالیت خودمان را مثل فصل گذشته دنبال خواهیم کرد. به هواداران اطمینان می دهم که در انتخاب سرمربی و بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده همچون فصل گذشته هوشیار و سخت کوش عمل خواهیم کرد و جایی برای نگرانی در این خصوص وجود ندارد. هواداران عزیز به زودی و پس از انتخاب سرمربی اخبار خوبی در این باره خواهند شنید.

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2240

به "شفاف سازی مدیرعامل استقلال درباره انتخاب سرمربی آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی مدیرعامل استقلال درباره انتخاب سرمربی آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید