لیست خروجی های استقلال تعیین شد

به گزارش کد الکترونیک، استوری جواد نکونام و اعلام این موضوع که طرفداران منتظر خبر های خوشی باشند، باعث شده تا استقلالی ها چشم انتظار اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه و جذب نفرات تازه باشند تا آبی ها با قدرت بیشتری در فصل تازه پای به زمین مسابقه بگذارند.

لیست خروجی های استقلال تعیین شد

اما قوانین نو سازمان لیگ و کاهش سهمیه بزرگسالان از 21 نفر به 19 بازیکن و بعلاوه حذف سهمیه زیر 25 سال باعث شده تا تیم ها دچار مشکل شده و اجبارا باید لیست بازیکنان بزرگسال خود را کاهش دهند که این مسئله منجر به جدایی اجباری تعدادی از بازیکنان در تیم های مختلف شده است.

استقلال نیز از این قاعده مستثنی نیست. تیمی که فصل قبل و به علت پر بودن لیست بزرگسالان، مجبور شد قید کاوه رضایی را بزند و حالا با توجه به کاهش این سهمیه، آن ها مجبور هستند تا تعدادی از بازیکنان خود را در لیست مازاد قرار دهند و با آن ها خداحافظی نمایند.

جدایی رافائل سیلوا و محمد محبی و البته شرایط نامشخص مهدی قایدی سبب شده تا این بازیکنان از لیست بزرگسالان استقلال خارج شده و جا برای جذب نفرات نو باز گردد. اما با توجه به اینکه نکونام حداقل بین 2 تا 3 خرید دیگر نیز خواهد داشت، باید شاهد جدایی تعداد دیگری از بازیکنان تیم باشیم.

در درون دروازه، سیدحسین حسینی حضور دارد که شب گذشته قراردادش را تمدید کرد. پس از او، علیرضا رضایی قرار گرفته است که وارد لیست بزرگسالان شده و گفته می گردد احتمال جدایی او بالاست و استقلال می خواهد یک گلر زیر 23 سال را به عنوان دروازه بان دوم جذب کند.

در خط دفاعی نیز آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی که سال جاری جذب شده اند، جزو سهمیه بزرگسال محسوب می شوند. محمدحسین مرادمند از فصل قبل در تیم حضور داشت. باید نام صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا و جعفر سلمانی را نیز به این نفرات افزود.

در خط میانی نیز، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، امید حامدی فر و آرش رضاوند بازیکانی هستند که سهمیه بزرگسال محسوب می شوند. حامدی فر از شهریور ماه وارد 23 سالگی می گردد، ولی از آنجایی که ملاک سازمان لیگ برای مشخص بازیکنان زیر 23 سال، تاریخ تولد از 11 دی ماه 1379 به بعد است، در نتیجه این بازیکن جزو سهمیه بزرگسال محسوب می گردد.

این قانون سازمان لیگ باعث شده تا محمدحسین زواری جزو سهمیه زیر 23 سال به شمار بیاید چرا که این بازیکن متولد 22 دی 1379 است و 11 روز پس از تاریخ مدنظر به جهان آمده که این اتفاق به کام استقلال و زواری است و اگر بر فرض تاریخ تولد وی 10 دی 1379 بود، این بازیکن نیز سهمیه بزرگسال محسوب می شد.

در خط حمله نیز ارسلان مطهری، پیمان بابایی، سجاد شهباززاده، آرمان رمضانی و مهرداد محمدی بازیکنان بزرگسال استقلال به شمار می آیند تا بدین صورت لیست بزرگسالان استقلال به عدد 20 برسد و آبی ها همین الان نیز یک جای اضافی داشته باشند. ضمن اینکه باید یادآوری کرد که امیرعلی صادقی و سینا سعیدی فر جزو سهمیه زیر 23 سال هستند و سبحان خاقانی نیز به علت اینکه فصل قبل به میدان نرفت، جزو سهمیه آزاد محسوب می گردد. آبی ها در سهمیه زیر 23 سال، سه جای خالی و سهمیه بازیکنان آزاد، آموزشگاه و قرضی نیز پنج جالی خالی دارند.

یک بار دیگر لیست بزرگسالان استقلال را مرور می کنیم:

1- سیدحسین حسینی، 2- علیرضا رضایی، 3- ابوالفضل جلالی، 4- جعفر سلمانی، 5- صالح حردانی، 6- کوین یامگا، 7- آرمین سهرابیان، 8- محمدحسین مرادمند، 9- ایمان سلیمی، 10- روزبه چشمی، 11- مهدی مهدی پور، 12- زبیر نیک نفس، 13- امید حامدی فر، 14- آرش رضاوند، 15- سعید مهری، 16- ارسلان مطهری، 17- پیمان بابایی، 18- سجاد شهباززاده، 19- آرمان رمضانی و 20- مهرداد محمدی

نتیجه گیری:

1- احتمالا به زودی، قرارداد عارف غلامی تمدید می گردد و این بازیکن نیز به لیست بازیکنان بزرگسال اضافه می گردد.

2- جواد نکونام نام چند بازیکن خارجی را در پست هافبک و مهاجم داده که این نفرات نیز بالای 23 سال به شمار می رود.

3- با فرض جذب 2 بازیکن خارجی و اضافه شدن عارف غلامی، استقلال باید چهار بازیکن خود را کنار بگذارد.

4- طبیعتا با جذب هر بازیکن نو و بزرگسال، استقلال باید به همان میزان، بازیکن بزرگسال را از لیست بالا در لیست مازاد قرار دهد.

5- در صورت جذب خالدآبادی، او در سهمیه زیر 23 سال قرار گرفته و علیرضا رضایی از استقلال جدا می گردد.

6- با فرض جدایی رضایی، عارف غلامی جای او را در لیست می گیرد.

7- در صورت جذب 2 بازیکن خارجی، آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده از تیم جدا می شوند.

8- چنانچه تعداد خارجی های استقلال بیشتر گردد، از میان امید حامدی فر، مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس، یک یا دو نفر جدا می شوند.

کلام پایانی: عارف غلامی به زودی تمدید می نماید، حداقل 2 بازیکن خارجی نیز جذب می شوند. در نتیجه استقلال باید با چهار بازیکن بزرگسال خود خداحافظی کند که احتمال فراوان علیرضا رضایی یکی از آنهاست و گفته می گردد نفرات بعدی نیز سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی خواهند بود و یک نفر دیگر نیز باید به این لیست اضافه گردد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2415

به "لیست خروجی های استقلال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست خروجی های استقلال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید