خرید مدافع چپ تازه استقلال قطعی شد؛ قرارداد امروز یا فردا

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران: بعد از جدایی هرویه میلیچ و محمد نادری از استقلال، فرهاد مجیدی خیلی سریع برای جایگزینی این دو نفر در پست دفاع چپ دست به کار شد و بازیکن مورد نظرش را به مسئولان باشگاه استقلال معرفی کرد.

خرید مدافع چپ تازه استقلال قطعی شد؛ قرارداد امروز یا فردا

به گزارش کد الکترونیک، فرهاد مجیدی برای این پست ابوالفضل جلالی، مدافع سایپا را زیر نظر داشت. همان بازیکنی که یکی دو فصلی می شود قرار است به استقلال بیاید و هر بار به دلیلی به تعویق می افتد. جلالی مدت هاست از مسئولان سایپا خواسته اجازه دهند او به تیمی که دوست دارد برود، ولی در این بین موضوع مهمی رخ داده است. این بازیکن با سایپا قرارداد دارد و نمی تواند به راحتی آبی پوش شود. حالا، اما با توجه به سقوط سایپا به لیگ یک این احتمال وجود دارد که مسئولان سایپا راحت تر با جدایی مدافع چپ اشان کنار بیایند.

در این میان پیش تر شایعه شده بود که سایپا با انتقال قرضی این بازیکن به استقلال موافقت می کند و مسئله ای از این حیث ندارد. موضوعی که مورد استقبال فرهاد مجیدی هم قرار گرفته بود. با این وجود، اما بازهم این انتقال میسر نشد. حالا، اما خبر می رسد که بالاخره توافقات نهایی اجرا شده و جلالی امروز یا فردا قراردادش با استقلال را منعقد می کند تا فصل نو بالاخره با پیراهن این تیم به میدان برود.

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1921

به "خرید مدافع چپ تازه استقلال قطعی شد؛ قرارداد امروز یا فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید مدافع چپ تازه استقلال قطعی شد؛ قرارداد امروز یا فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید