شرکت فولکس واگن اعلام نمود در حال توسعه طرح ربات های شارژ خودروی خود است

به گزارش کد الکترونیک، شرکت فولکس واگن به تازگی بیان کرد نمونه اولیه ربات شارژکننده وسایل نقلیه خود را که در سال 2019 از آن رونمایی کرد بار دیگر آنالیز می نماید و در صورت تایید آن را توسعه می دهد.

شرکت فولکس واگن اعلام نمود در حال توسعه طرح ربات های شارژ خودروی خود است

به گزارش کد الکترونیک به نقل از کد الکترونیک،ظاهرا این غول خودروسازی میخواهد نمونه اولیه ربات شارژنماینده خودروی خود را که فعلا در حد یک طرح اولیه است به فراوری انبوه برساند. در حال حاضر این طرح اولیه نشان می دهد ربات شرکت فولکس از یک نمایشگر به عنوان صورت رباتبهره برده است و توانایی فراوری صدا را نیز دارد.

از نظر تئوری این ربات به سادگی کار می نماید و هنگامی که کاربر خودرو خود را در گاراژ پارک کند، ربات به طور اتوماتیک به خودرو نزدیک می شود و اقدام به شارژ مجدد باتری خودرو می نماید. این ربات ها دو باتری متحرک غول پیکر با خود دارند که آن را به خودروی فرد متصل می نمایند. پس از شارژ خودرو ربات به محل اولیه خود باز می شود و باتری های متحرک را به شارژ متصل می نماید.

نحوه عملکرد ربات شارژ خودرو فولکس واگن

ربات همیشه فعال و در انتظار اتومبیل های الکتریکی است. طرح اولیه این ربات ایراداتی داشت که در روزهای اخیر رفع شد. شرکت فولکس در حال حاضر در صدد است این ربات ها بتوانند با تمامی خودروهای الکتریکی موجود در بازار ارتباط برقرار نمایند.

فولکس همچنین گفت یک نمونه از این ربات طراحی شده است اما فعلا قصد رونمایی از آن را ندارد و باید در آینده ای نزدیک شاهد استفاده رسمی از اولین ربات شرکت فولکس واگن باشیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1562

به "شرکت فولکس واگن اعلام نمود در حال توسعه طرح ربات های شارژ خودروی خود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت فولکس واگن اعلام نمود در حال توسعه طرح ربات های شارژ خودروی خود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید