سفر مهراد جم به لندن ، زایمان دنیا دنیابخت 48 ساعت بعد !

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران:مهراد جم بعد از بازگشت به ایران تا کنون در سکوت خبری به سر برده است و حتی در اینستاگرام هم فعالیت خاصی نداشته است.

سفر مهراد جم به لندن ، زایمان دنیا دنیابخت 48 ساعت بعد !

مهراد جم به لندن می رود ؟ حالا که زایمان دنیا دنیابخت نزدیک شده است و چیزی به زایمان او نمانده است یکی از نزدیکان مهراد جم گفته است که مهراد جم برای رفتن پیش دنیا دنیابخت آماده شده است و مهراد جم می خواهد در هنگام تولد فرزندش حضور داشته باشد.مهراد جم خواننده جوان کشور است. مهراد جم یک شبه و با یک آهنگ به معروفیت رسید.

مهراد جم پس از آن گرفتار حواشی عجیب و غریبی شد که به رفتن او به ترکیه و ازدواجش با دنیا دنیابخت مربوط می شد. مهراد جم آن جا هم زیاد دوام نیاورد و دنیا دنیابخت را ترک کرد و به ایران و در کنار خانواده اش برگشت.حالا چیزی به تولد فرزند دنیا دنیابخت و مهراد جم نمانده که اخباری منتشر شده است که ثابت می کند مهراد جم قصد دارد در هنگام تولد در کنار همسر و فرزندش باشد.

مهراد جم متولد 14 مرداد 1376 در آبادان ، خواننده و آهنگساز نوظهور است. از هنرمندان تازه به دوران رسیده است که از ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد و حالا در قامت خواننده پاپ فعالیت می کند که بشدت هم هوادار پیدا کرده است

نام اصلی اش محسن سعیدی کیا می باشد که بعد از شروع فعالیت خود در عرصه ترانه سرایی نام هنری (مهراد جم) را انتخاب کرد تا راحت تر در یاد بماند.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع:بازاربورس

منبع: رکنا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2027

به "سفر مهراد جم به لندن ، زایمان دنیا دنیابخت 48 ساعت بعد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مهراد جم به لندن ، زایمان دنیا دنیابخت 48 ساعت بعد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید