سری شیائومی 12T احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد

به گزارش کد الکترونیک، طبق جدیدترین خبرهای منتشر شده از منابع موثق، شیائومی گوشی های پرچم دار سری 12T خود که متشکل از شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو است، ماه آینده (سپتامبر) به طور رسمی رونمایی خواهد نمود.

سری شیائومی 12T احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد

هفته گذشته گوشی های شیائومی 12T و نسخه پروی آن در وب سایت های صدور گواهینامه متعددی نظیر FCC و NBTC دیده شدند. به همین دلیل امروز نیز سایت خبری فناوری مالزی یعنی Amanz گزارش داد که هر دو گوشی هوشمند نو شیائومی به طور رسمی گواهی آژانس رگولاتوری مالزی (SIRIM) را دریافت نموده اند.

بر اساس گزارش این وب سایت، شیائومی 12T با شماره مدل 22071212AG و شیائومی 12T پرو با شماره مدل 22081212UG ظاهر شده اند و به همین دلیل با اطمینان می توان گفت که سری نو شیائومی 12T در بازار کشورهایی نظیر مالزی، تایلند و احتمالاً سایر کشورهای آسیایی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این وب سایت بعلاوه بعضی از مشخصات فنی این گوشی های هوشمند شیائومی را فاش نموده است.

مشخصات احتمالی شیائومی 12T

اینطور که به نظر می رسد گوشی پرچم دار شیائومی 12T از پردازنده نو Dimensity 8100 Ultra به عنوان قلب تپنده خود استفاده می نماید. هنوز در خصوص این تراشه اطلاعات زیادی نداریم، اما گفته می گردد که مبتنی بر فناوری ساخت 5 نانومتری است. در کنار این تراشه، احتمالاً 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 نیز تعبیه خواهد شد. در رابطه با مقدار نمایشگر این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده ولی گویا مبتنی بر رزولوشن 2712 در 1220 است و از پنل OLED بهره می برد. انتظار می رود صفحه نمایش این گوشی هوشمند از نرخ رفرش ریت 120 هرتزی نیز پشتیبانی کند. بعلاوه، سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب خواهد شد که رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهد نمود.

شیائومی در قاب پشتی این گوشی هوشمند پرچم دار از یک سیستم دوربین سه گانه استفاده خواهد نمود که سنسور اصلی آن به گفته شایعات، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ خواهد بود. علاوه بر این سنسور، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز تعبیه شده است. بعلاوه کاربران می توانند از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. اطلاعاتی در خصوص ظرفیت باتری این گوشی نداریم، اما گفته می گردد که از شارژر سریع 67 واتی برای به دست آوردن انرژی مجدد خود استفاده می نمایند.

مشخصات احتمالی شیائومی 12T پرو

طبق اطلاعات منتشر شده ار وب سایت صدور گواهینامه FCC، گوشی هوشمند شیائومی 12T پرو مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی اولد خواهد بود که از رفرش ریت 144 هرتزی، رزولوشن FHD+ و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. مغز متفکر این گوشی هوشمند پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که از نظر قدرت پردازشی و هم از نظر پایداری، عملکرد بهینه تری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 دارد و به جای لیتوگرافی 4 نانومتری سامسونگ به یاری فرآیند 4 نانومتری TSMC فراوری شده است.

در کنار این پردازنده پرچم دار، احتمالاً 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 تعبیه خواهد شد. شنیده می گردد که سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهد نمود. ظاهراً شیائومی از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند بهره خواهد برد که با شارژر 120 واتی انرژی مجدد خود را به دست خواهد آورد.

از آن جایی که سری T از پرچم داران شیائومی، در حقیقت پرچم داران نیمه دوم هر سال تلقی می شوند، شرکت چینی در آن ها از نوترین و برترین سخت افزار های موجود بهره می برد. احتمالاً در روزهای آینده شیائومی تاریخ دقیق معرفی گوشی های این سری را نیز به طور رسمی اعلام خواهد نمود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2270

به "سری شیائومی 12T احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری شیائومی 12T احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید