سرمربی آلومینیوم اراک: امیر قلعه نویی استادم است، جزو صدرنشینان لیگ برتریم و مقابل گل گهر برد می خواهیم

به گزارش کد الکترونیک، گروه استان ها- سرمربی آلومینیوم اراک گفت: در پی بازی زیبا و کسب نتیجه هستیم البته گل گهر تیم باکیفیت و خوب لیگ برتر است.

سرمربی آلومینیوم اراک: امیر قلعه نویی استادم است، جزو صدرنشینان لیگ برتریم و مقابل گل گهر برد می خواهیم

به گزارش کد الکترونیک از اراک، رسول خطیبی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم - گل گهر گفت: به تیم و کادر فنی گل گهر خیرمقدم عرض می کنم. فردا با تیمی بازی داریم که در مدت حضور در لیگ برتر با برنامه ریزی صورت گرفته از نظر امکانات، ساختاری و کیفیت بازیکنان تیم خوب با حرف های بسیار برای گفتن است.

وی اضافه نمود: این تیم از کادر فنی خوبی برخوردار بوده و در رأس تیم قلعه نویی که استاد من نیز بوده است هدایت تیم را برعهده دارد که در مجموع نشان دهنده تیمی منسجم و خوب در لیگ برتر فوتبال کشور است.

خطیبی گفت: آنالیز خوبی از تیم گل گهر انجام دادیم. البته گل گهر تیمی است که از کیفیت بازی بالایی برخوردار است و از طرف مقابل ما آلومینیوم و یکی از تیم های بالای جدولیم که در پی بازی زیبا هستیم.

سرمربی آلومینیوم اراک ادامه داد: قطعا همیشه بازی زیبایی از آلومینیوم دیده اید و در بازی پیش رو هم شاهد یک رقابت زیبا خواهید بود و امیدواریم تلاش کرده واز فرصت هایمان استفاده کنیم و از زمین سربلند و پیروز خارج شویم.

وی اضافه نمود: البته می دانیم بازی سختی هم برای ما هم تیم گل گهر خواهد بود که امیدواریم شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند از سوی هردوتیم باشیم که درنهایت برد تیم ما هم همراه آن باشد.

خطیبی با اشاره به وضعت تیم گفت: فردا یک مصدومیت جزئی علیرضا نقی زاده را داریم که به این بازی نمی رسد؛ همچنین سجاد آقایی که چند هفته ای مصدوم بوده، هرچند کم کم درحال برگشت است اما دراین بازی در اختیار نخواهیم داشت.

س

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2087

به "سرمربی آلومینیوم اراک: امیر قلعه نویی استادم است، جزو صدرنشینان لیگ برتریم و مقابل گل گهر برد می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی آلومینیوم اراک: امیر قلعه نویی استادم است، جزو صدرنشینان لیگ برتریم و مقابل گل گهر برد می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید