دو بازیکن در رقم خوردن نتیجه ملاقات استقلال و سپاهان تاثیرگذارند

به گزارش کد الکترونیک، محسن گروسی در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد ملاقات روز شنبه استقلال برابر سپاهان از هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: استقلال بعد از یک پیروزی خوب برابر نساجی قائم شهر و کسب سه امتیاز شیرین شرایط خوبی بعد از تعطیلات لیگ پیدا نموده است و مطمئناً با روحیه به مصاف سپاهانی می رود که آنها هم در ملاقات یک هشتم نهایی جام حذفی توانستند پیکان تهران را از پیش رو بردارند.

دو بازیکن در رقم خوردن نتیجه ملاقات استقلال و سپاهان تاثیرگذارند

پیشکوست استقلال ادامه داد: استراماچونی حالا به یک مربی مطمئن و دوست داشتنی نزد هواداران استقلال تبدیل شده است. او شناخت کافی از تیمش پیدا نموده، بازیکنان را به خوبی می شناسد، ارتباط عاطفی بین او و بازیکنان برقرار شده و همه دست به دست هم داده اند تا این بردها تداوم داشته باشد. ضمن اینکه بازیکنان هم به خوبی حرف های استراماچونی را در زمین پیاده نموده و یکی از دلایل موفقیت استقلال در هفته های گذشته است.

گروسی توضیح داد: یکی از دلایل موفقیت استقلال دست نزدن به ترکیب این تیم در بازی های اخیر بوده است. این اتفاق زمانی رخ می دهد که یا بازیکنی دچار مصدومیت گردد و یا به دلیل اخراج نتواند در زمین حاضر گردد اما در مجموع این فرایند موثر واقع شده و استقلال توانسته به پیروزی های خوبی دست پیدا کند.

وی در مورد تیم سپاهان هم گفت: زردپوشان اصفهانی یک تیم بسیار قوی و منسجم هستند. آنها توانستند در تهران پرسپولیس را شکست دهند و مطمئناً امیر قلعه نوعی نقشه های زیادی برای ملاقات برابر استقلال دارد که بتواند در اصفهان این ملاقات را به نفع خود به سرانجام برساند.

پیشکوست استقلال ادامه داد: چند بازیکن می توانند در این ملاقات تأثیر گذار باشند. از استقلال، دیاباته و از سپاهان استنلی کی روش می تواند نقش موثری در نتیجه این ملاقات داشته باشند. ضمن اینکه جنگ هافبک ها هم در این بازی بسیار تماشایی خواهد بود.

وی اعلام نمود: نقش تماشاگران هم به طور حتم تأثیرگذار است. هواداران دو تیم خواهان پیروزی تیمشان هستند و جدال آنها با یکدیگر در این ملاقات حساس خواهد بود.

گروسی در سرانجام گفت: بازی سپاهان و استقلال یک فینال است. بازی ای که می تواند بهترین بازی دور رفت لیگ باشد به شرط آنکه بازیکنان تمرکزشان تنها بر روی بازی باشد و خود را وارد حاشیه های این بازی نکنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 715

به "دو بازیکن در رقم خوردن نتیجه ملاقات استقلال و سپاهان تاثیرگذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بازیکن در رقم خوردن نتیجه ملاقات استقلال و سپاهان تاثیرگذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید