رونمایی از دو مدل بیوک، مدل های نو چه ویژگی دارند؟

به گزارش کد الکترونیک، بیوک به عنوان مدلی محبوب در چین تصمیم گرفت از دو مدل نو خود رونمایی کند. مدل کشتی مانند GL8 و مدل پیله هوشمند.

رونمایی از دو مدل بیوک، مدل های نو چه ویژگی دارند؟

از آنجایی که یک مینی ون واقعی خیلی از مدل پیله هوشمند مجذوب کننده تر است؛ ابتدا با GL8 آغاز می کنیم. قسمت خارجی این خودرو لوکس و نوآورانه است. ترکیب رنگ ها، سقف کروک شیشه ای، چراغ های جلو بال مانند و بدنه بسیار صاف از ویژگی های این خودرو هستند.

هیچ کدام از قسمت های این خودرو بدون کاربرد ساخته نشده اند و این موضوع وقتی درب های ماشین را باز می کنیم بهتر معین می گردد.

این ماشین برای استفاده خانواده طراحی نشده است چون فقط چهار جایگاه دارد. اما راحتی افراد در حین نشستن کاملا تضمین شده است. بیوک ازجایگاه های به اصطلاح گرانش صفر در این ماشین استفاده می نماید. هم چنین طراحی کابین ماشین از کوه ها و منظره ها آبی چین الهام گرفته است.

این خودرو ویژگی هایی همانند سینی چای، صفحه نمایش 30 اینچی، صفحه لمسی بالای فرمان، نمایش جزئیات نمایشگر روی شیشه جلو و یک سیستم صوتی تازه دارد. تمام عملکردهای این خودرو با صدا نیز قابل کنترل است. طراحی چشم نواز و ترکیب رنگ زیبا ویژگی شاخص این خودرو است.

برخلاف GL8 مدل پیله هوشمند در آمریکا طراحی شده است. در این مدل پلتفورم الکتریکی اولتیوم و آنچه بیوک معماری الکتریک وی آی پی می نامد؛ استفاده شده است. طراحی خارجی به شکلی است که کمپانی بیوک آن را پیله نامیده است. برای هر چه براق تر کردن چراغ ها، از فناوری میکرو ال ای دی استفاده شده است.

در طراحی داخلی این مدل بیشتر بر جادار بودن آن تاکید شده است. سقف شیشه ای، جایگاه های کاملا تخت شو و مدولار، میزهای متحرک، فناوری کاهش نویز، سیستم تصفیه هوا و نمایشگر ال ای دی 50 اینچی از دیگر جزئیات این مدل هستند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2195

به "رونمایی از دو مدل بیوک، مدل های نو چه ویژگی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از دو مدل بیوک، مدل های نو چه ویژگی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید