رونمایی از اولین نمایشگر 500 هرتزی جهان

به گزارش کد الکترونیک، شرکت چینی BOE Technology اخیرا اولین نمایشگر 500 هرتزی جهان را تولید کرده است. این شرکت به تازگی نمونه اولیه صفحه نمایش تازه خود را به همراه برخی از پیشرفت های به دست آمده در زمینه نمایشگر به نمایش گذاشته است.

رونمایی از اولین نمایشگر 500 هرتزی جهان

به گزارش کد الکترونیک، حساب رسمی BOE Innovation Exchange در Weibo چند روز پیش پستی را منتشر کرد که در آن به پیشرفت مهم این شرکت در زمینه فناوری نمایشگر های نیمه هادی اکسیدی اشاره کرد. این پیشرفت سبب غلبه سازنده نمایشگر بر مسائل صنعتی مانند سهولت انتشار، اکسید شدن و سوراخ شدن مس شده است.

BOE به منظور تحقق تولید انبوه ساختار پشته اتصال مسی و ادغام فناوری نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا، وضوح بالا و کم مصرف، رهبری این صنعت را به عهده گرفت و آن را از انحصار سامسونگ خارج کرد.این شرکت همچنین به عرضه پنل های OLED کم مصرف، با حاشیه بسیار باریک در صنعت، از جمله نمایشگر بازی بالای 500 هرتز، نمایشگر نرخ تجدید فرکانس متغیر، و مجموعه ای از فناوری ها و محصولات پیشرفته ادامه می دهد.

این نمایشگر، نمونه اولیه نمایشگر 27 اینچی اکسیدی فول اچ دی بالای 500 هرتز است که گفته می شود بالاترین نرخ به روز رسانی در جهان را دارد. بر اساس گزارش ها، این مانیتور از یک صفحه پشتی اکسید با تحرک بالا استفاده می کند، همچنین از خروجی 8Lane eDP، خروجی 8 بیت واقعی و پاسخ 1 میلی ثانیه نیز پشتیبانی می کند. این غول فناوری همچنین فاش کرد که به طور خلاقانه ای فناوری جلوگیری از انتشار مس را توسعه داده است و یک نظریه منحصر به فرد از تعادل نیتروژن و اکسیژن ارائه کرده است.

این شرکت هنوز اعلام نکرده است که آیا قصد دارد این محصول را به تولید انبوه برساند یا خیر. با ارائه این محصول، دیگر نمایشگر های تولیدکنندگان سخت افزار بازی مانند Alienware، ASUS و Acer را که نهایتا می توانند یک نمایشگر 360 هرتزی تولید کنند، را شکست خواهد داد. اگرچه ممکن است صنعت هنوز برای چنین نرخ تازه سازی آماده نباشد. زیرا سخت افزار رایانه مورد نیاز برای اجرای این نوع نمایشگر، هنوز به مقدار زیادی وجود ندارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2132

به "رونمایی از اولین نمایشگر 500 هرتزی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولین نمایشگر 500 هرتزی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید