رستوران های پاتایا

به گزارش کد الکترونیک، سفر به پاتایا و لذت بردن از غذاهای پاتایا تجربه ای منحصر به فرد خواهد بود . این شهر میزبان گردشگران زیادی است که طعم های و ذائقه های متفاوتی دارند . رستوران های پاتایا جوابگوی هر نوع ذائقه ای خواهند بود . غذاهای تایلندی ، اروپایی ، بین المللی ، چینی ، هندی و … را در منوی رستوران ها خواهید دید . با هر بودجه ای که باشید ، اصلا نگران غذا نباشید . غذا در پاتایا ارزان است .

رستوران های پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

بهترین رستوران های پاتایا

رستوران ها در پاتایا ویژگی های منحصربه فردی دارند که آن ها را در زمره بهترین رستوران های دنیا قرار داده است . بهترین سرآشپزها با تازه ترین مواد غذایی ، طعم های بی نشری را به وجود می آورند که طعمشان تا مدتها در دهانتان باقی خواهد ماند .

رستوران های محلی پاتایا بی شمارند . در هر محله ای که باشید ، چندین رستوران خواهید دید . اما پیشنهاد می کنیم حداقل یک بار طعم غذاهای خیابانی پاتایا را بچشید . غذاهایی بسیار خوشمزه با طعم های عجیب و غریب . البته اصلا نگران بهداشت مکان ها نباشید . بهداشت این اماکن شدیدا کنترل می شوند .

اگر ذائقه شما با غذاهای تایلند سازگار نیست ، به رستوران های ایرانی پاتایا بروید . غذاهای ایرانی در این رستوران ها بسیا با کیفیت و خوشمزه هستند . این رستوران ها از بهترین رستوران های تایلند به شمار می روند .

منبع: لذت سفر
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 328

به "رستوران های پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید